27 | 27 DECEMBER

3.2K 152 30
                                    

"Jag vill inte", viskade han hest. "Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte."

Jag fick honom att möta min blick. Min rödgråtna blick. Hans ögon var minst lika rödgråtna som mina. Hans kinder var alldeles svullna. Den lilla näsan var alldeles röd.

"Jag vill inte heller", svarade jag med en suck.

Han drog mig in i ännu en hård kram. Han grät högt mot min axel. Hela min tröja blev blöt, men det brydde jag mig inte om. Han tog i hårdare så jag lyftes några centimeter från marken och tjöt till. Han släppte ifrån kramen och tittade på mig. Hans underläpp darrade häftigt.

"Jag vill inte hem Oscar, jag vill vara här med dig", viskade han.

"Snälla stanna", försökte jag.

En suck hördes från hans föräldrar. De stirrade otåligt på sina klockor, och på mig och Felix.

"Felix, vårt tåg åker snart", sa hans mamma.

"Då får det åka", konstaterade Felix.

Han klamrade sig hårdare fast runt mig. Bara någon sekund efter började hans föräldrar dra honom ifrån mig. Fler och fler meter längre ifrån mig kom han. Jag sträckte förskräckt ut armarna mot honom med öppen mun. Hur han än försökte streta emot, skrika, gråta, så fick jag ingen sista kram.

"JAG ÄLSKAR DIG OSCAR", hörde jag bara honom skrika innan han klev på tåget.

"Jag älskar dig med", viskade jag tyst för mig själv.

Nu skulle allt vara som vanligt. Vi skulle sitta och smsa hela dagarna. Jag skulle inte klara det. Om inte han kom ner snart igen skulle jag åka upp till honom. Smärtan jag kände gick inte att beskriva.

Skickat från: Flixis

Tid: 10:06

"Jag saknar dig så mycket"

"Jag har aldrig gråtit såhär mycket i hela mitt liv"

"Alla på tåget stirrar på mig som att jag vore en psykopat"

"Mina föräldrar försöker lugna ner mig och säga att det inte är något att gråta för"

"VET DE INTE VAD KÄRLEK ÄR ELLER?"

"Fan Oscar"

"Jag mådde så bra med dig, nu mår jag bara dåligt"

"Jag älskar dig så jävla in i helvetes mycket"

Skickat från: Mig

Tid: 10:08

"Felix hjärtat :("

"Jag gråter också"

"Jag älskar dig minst lika mycket tillbaka"

"Snälla försök må bra, för min skull"

"Vi ska ses igen, lovar"

Skickat från: Flixis

Tid: 10:10

"Klockan är 10:10, make a wish"

-

Har känt mig så produktiv idag. Seriöst. Jag har gjort allt jag hade på en lista förutom "skriva massor" bc skrivkramp.

Och alltså, jag måste bara tacka er för 21K reads, alltså det är så mycket. Tack, tack, tack! Jag hade aldrig trott det här när jag började med Wattpad för drygt ett år sedan. NI ÄR BÄST!!

Hur mår ni då, lovies? ❤

The Nude Pics » foscarWhere stories live. Discover now