''Ben Bombshell'i yakalayan kişi olacağım!''
''Sen de onlardan birisin ve sen de onlar gibi aynı yere gideceksin. Nereye mi? Tabii ki cehennemin huzur dolu, kışkırtıcı, sıcak alevlerine.''
''... Beni gördün, sen ölmelisin, Baekhyun. Boğazın kesilmeyi kesinlikle hak ediyor.''
''Sorun değil. Hayatı benim için değerli kılan bir şey yok zaten. Ayrıca seni ifşa falan etmeyeceğim. Ben sözümü tutarım, Chanyeol.''
''Sen ve senin gibiler bunu anlayamaz, Baekhyun. Siz olaya çok düz bir açıdan bakıyorsunuz.''
''Sen. Benim. Tutsağımsın. Arkadaşım değilsin, yada ona benzer bir şey.''
''O GÜN O BIÇAKLA BÜTÜN ORGANLARINI DEŞMELİYDİM BAEKHYUN! O GÜZEL YÜZÜNÜ TANINMAYACAK HALE GETİRMELİYDİM! AMA NE YAPTIM, SANA GÜVENDİM! BABAMA BİLE GÜVENMEZKEN SANA GÜVENDİM! VE SEN DE GİDİP BİR KURBANIMIN KAÇMASINA İZİN VERDİN!''
''Çünkü sen sadece bir sürtüksün! Başka bir şey değil!''
''Beyazın üstündeki siyahım ben artık, eskisi gibi olamayacağım.''
''Beni bırakma, lütfen.''
''Seninle asla tanışmamış olmayı dilerdim, Chanyeol. Seni asla görmemiş olmayı...''
''...''
''... Dilerdim.''
''Bilerek yapmadım. Sanki içimde bir canavar var gibi, kendimi kontrol edemiyorum Baekhyun. O gün, bu yatakta senin canını yakmak istememiştim.''
''... Sana kötü davranmayı hiçbir zaman istemedim.''
''Sen beni tekrardan hayata döndürdün. Lütfen beni bırakma Chanyeol...''
''S-Senden... Nefret etmiyorum Chanyeol.''
''S-Sana bu kadar yaklaşmışken beni kendinden uzaklaştırmak mı istiyorsun?''
''Canının daha çok yanmasını istemiyorsan, gidip kıyafetlerini çıkar ve ardından o lanet olasıca yatakta beni bekle.''
''Artık tutsağım değilsin, Baekhyun. Defolup git bu evden. Ve Bombshell bu dünyada daha önce hiç var olmamış gibi davran.''
''Baekhyun, s-sana ihtiyacım var.''
''Ölecek miyim?''
''S-Saçmalama, n-nereden çıkarıyorsun bunları? Elbette ki ölmeyeceksin, daha senden özür dileyememişken ölemezsin Baekhyun. S-Saç-Saçmalamayı kes lütfen.''
''Bir.''
''Dört.''
''Üç.
''Öp beni Chanyeol, dudaklarını özledim.''
''Vakit geldi, uyumak istiyorum.''
''U-Uyu.''
''İnsanların sandığı gibi bir ölüm makinesi değilim ben. Psikopat bir kişiliğim de yok. Bana dikkatle bakarsanız, çok önemli bir şey fark edeceksiniz. Ben sizim, siz de bensiniz.''
''Ben mutluyum Luhan, gerçekten mutluyum.''
''Chanyeol olduğu sürece mutluyum.''
''Chanyeol, sözünü tutacağını biliyordum.''
''Seni bırakamazdım. Geleceğimi biliyordun ve işte geldim.''