Çınar ın Ağzından
Merhaba. Ben onkoloji bölümü, 207 numaralı odada yatan Çınar. Gelir gelmez bir arkadaş buldum kendime. Adı Deniz. Bugün tanıştık daha. Kafasında ince bir şapka var. Saçları yok herhalde,o yüzden takıyor olmalı.
Deniz'i sevdim. Kendi gibi mavi gözleri var. Sıcak davrandı bana.Dün yatırıldım buraya. Üzgünüm tabii. Bugün aynaya baktım. Yüzüm solgun görünüyor. Deniz de aynı şeyi söyledi. Beni ilk kez görmesine rağmen açık sözlü davrandı.
Kemoterapiyi kabul ettim. Bana ve aileme sordular. Damar yoluyla verilecekmiş. Sonuçta tedavi gidişatını öğrenmek hakkım.
Hastalığımı bir hafta önce öğrendim. Önce bazı testler yapıldı,kan tahlili, emar vs. Sonuçları öğrenmeye yalnız gittim. Doktor bana bakışlarında tereddütlüydü.
Acaba söylesem mi söylemesem mi olayını yaşıyordu sanırım. "Ailen nerde?" dedi. "Onları getirmedim kendim geldim. Sonuçlarda her ne çıktıysa bunu tek başıma öğrenmek istiyorum" diye cevap verdiğimde doktor Halil'in göz bebekleri büyümüştü.
Sonra öğrendim işte. Beyin kanseri. Deniz de beyin kanseriymiş. Yani ikimizin de beyninde tümör var. Yumru şeklinde ve tümör diye adlandırılıyor. Öyle işte :)
Deniz karşı odada. Onu görüyorum. Siyah bir deftere bir şeyler yazıyor. Yüz ifadesi değişiyor bazen yazarken.
Aynı anda bir çok duyguyu hissediyor olmalı. Bazıları anlatamaz, yazar. Bu da onun gibi bir şey. Yazdığı şey günlük olmalı. Doktor Halil bana da tavsiye etti ama pek üzerinde durmadım.
Deniz.... Kafasını masaya gömmüş kıpırdamaz şekilde duruyor. Annesi dürttü ama açmadı gözlerini. Ona birşey oldu.
Annesi hemşirelere haber verdi ve hızlı bir şekilde onu götürdüler. Deniz lütfen dayan. Sana bir şey olmamalı. Aç gözlerini....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİPTEKİLER
Teen FictionAydınlık insanların sönmüş hikayesi. Tutunanlar. Diptekiler. Hayat garip.