ALL YOU NEED İS LOVE (RUGGECHİ)

206 10 3
                                    


Ruggero 'nun ağızndan

Sabah alarmın sesiyle irkildim uyanıktım sadece studyo yu düşünüyordum. Ben bunları düşünürken baş belası kardeşim odaya girdi bazen keşke onun gibi bir kardeşim olmasa diyorum. Beraber aşağı indik ve bavulumuzu hazırladık studyo Arjantinde fakat biz İtalya 'dayız. Kahvaltımızı yaptık ve havaalanına gittik ben çok yorgundum ve çok dalgındım çünkü bütün gece uyuyamamıştım.

Mechi nin ağızından

Şimdi abim Yoyi ile havaalanındayız . Biz İtalya
da yaşıyoruz ama studyo Arjantinde olduğu için oraya gidiyoruz. Biraz susamıştım ve su almak için Yoyi nin yanından ayrıldım. Suyu aldım ve Yoyi nin yanına giderken bir çocuk bana çarptı ve bir şişe suyu üstümle buluşturdu.
M: Biraz dikkat etsene ya üstüm sırılsıklam oldu .
R: Çok özür dilerim biraz dalgınımda
M: Özür falan dileme biraz dikkatli yürü yeter.
Çok sinirlenmiştim tabi ben kendime yediremedim ve UKALA diye bağırdım ama o hiç bir şey demeden uzaklaştı.

Ruggero nun ağzından

Çarptığım kız çok güzeldi bir melek gibiydi adeta onu nasıl farketmemiştim o fark edilmiycek gibi değildi doğal bir güzelliği vardı . Ben bunları düşünürken Tini ve Jorge yi beraber gördüm ve yanlarına gittim .
Jorge beni gördüğüne çok sevinmişti hemen bana sarıldı.
O sırada o sarışın kızı yani çarptığım kız bu tarafa geliyordu ve hemen Jorge nin boynuna atladı tabi beni gorunce yüzü düştü .
M: Senin burada ne işin var bay ukala
R: Bak sarısın ben kardeşimin ve Jorge nin yanına geldim seni ilgilendirmez.
M: İyide sen benim abimi nereden tanıyorsun?
R: Senin abini ben nerden tanıyım
M: İyide Yoyi benim abim
J: Yoyi değil canım JORGE JORGE !!!!!!!!!
M: Ay tamam be
T: Ay bi sakin olsanız tanıştırıyım Mechi bu Ruggero benim kardeşim Ruggero buda Jorge nin kardeşi Mechi .
Çok şaşırmıştım bu güzel kız Jorge nin kardeşimiydi .
M: Ayyyy inanmıyorum yastayım Tini senin nasıl böyle Ukala bir kardeşin olabilir?
T: Uçağı kaçırıyoruz hadi gidelim artık.

Mechi nin ağızından

Uçağa geldik ama benim şansıma Ruggero ve benim koltuğum yan yanaydı . Ne kadar şanssızım ben ya zaten bende şans olsa Ruggeroyla tanışmazdım

Jorge nin ağızından

Şuanda çok sinirliyim kardeşimin yanına bir erkek oturamaz O- TUR- A -MAZ !!!!! Bi noktada da iyi çünkü ben sevgilimle oturuyorum ama ya Mechi Ruggero nun omzuna uyursa düşüncesi bile kötü . Arkamı döndüğümde Mechi Ruggero nun omzunda uyuyordu .Ahhh Jorge şu şom ağzını açmasan ama bu sefer ağız yerine şom aklımı açtım.
B( ben yani jorge) Mechi !!!!!diye bağırdım uçaktaki herkes bana baktı. Mechide o sesle uyanmıştı .
T: Jorge napıyorsun.
B: Napıyım Mechi nin yanına erkek sinek bile yaklaşmıycak sırf onun için sinek araştırması yaptım ben
T: sonuç ne çıktı
B: Elde var 0 :(((((((

Mechi nin ağzından

Abim neden bu kadar korumacı acaba ama ne yapıyım çok uykum vardı. Aman zaten sanki Ruggero çok umrumda .

Ruggero nun ağızından

Ne güzel Mechi omzumda melek gibi uyuyordu ama Jorge her seyi bozdu . Evet şimdi geldik burası o kadar güzel ki eşi benzeri yok ve güzel haber Tini söyledi Mechilerle aynı evde kalıcaz ahhh canım kardeşim bazen iyiki varsın.

ALL YOU NEED IS LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin