ALL YOU NEED İS LOVE ( BAŞLAMADAN BİTTİYOR MU ?)

76 9 1
                                    

Mechi nin ağızından

Sabah uyandığımda Ruggero ve Diego yanımdaydı burda uyuyakalmıştık abim ve tini de yan koltuktaydı . Hemen yanlarından kalkıp kahvaltı hazırlamaya başladım . Belimde iki el hissettim ve bu Ruggeroydu.
R: Seni seyretmek beni rahatlatıyor
Ben: Diego yu hala sevdiğimi düşünüyorsun
R: Evet hala onu seviyorsun
B: Hayır
R: O zaman
Ruggero nun yanağına küçük bir öpücük kondurdum ve ekmek almaya gittim. Heyecanlanmıştım belkide kıpkırmızı olmuş bile olabilirim. Daha sonra birinin beni çağırdığını duydum arkamı dönmemle Damien i görmem bir oldu hemen kaçmaya çalıştım ama beni kolumdan tuttu .
B: rahat bırak beni
Da: Diego senden ayrılmadı mı
B: Damien bırak beni
Da: benimle geliceksin
B: hayır rahat bırak beni
Biz böyle tartışırken Ruggero geldi ve Damien e vurmaya başladı kavga ediyorlardı onları ayırmaya çalışıyordum ve sonunda ayrıldılar.
Da: Bunu yanına bırakmıycam
R: Bırakma !!!!!!
B: İyi misin Rugg?
R: Ben iyiyim sen iyi misin?
B: İiiyiiyim
Rugg hemen bana sarıldı çok korkmuştum ama ona sarılmak çok iyi gelmişti .
B: Rugg başın kanıyor
R: Bişey olmaz
B: Öyle deme hastaneye gidelim
R: Gerçekten önemli değil sen iyiysen sorun yok
B: Ben iyiyim ama sen
R: Ben iyiyim Mechi
B: O zaman eve gidelim de pansuman falan yapıyım.
R: Peki
Şu anda hayatımda bir ilk yaşıyorum abimden başka biri beni korumuştu bu zamana kadar beni sadece abim koruyordu ama şimdiyse başka biri bu gerçekten çok farklıydı.
R: Damien kim ?
M: Damien Diego nun en yakın arkadaşı.
R: peki neden böylesiniz
B: ikiside benden hoşlanıyormuş ben ise o zaman Diego dan hoşlanıyordum ama daha sonra Damien Diego yu tehtid edip Diego benden ayrılınca ben gerçekten çok üzülmüştüm ve intihar etmeyi bile düşündüm hatta intihar etmeye bile çalıştım abim olmasaydı bn burda olmayacaktım. Ben bir süre sonra kendimi toparladım ve yeni bir hayata başladım bu yüzden sana yeni hayatımın ilk arkadaşı diyorum .
R: Sadece arkadaş mı ?
M: Rugg ben herşeyin Diego da olan gibi olmasımdan korkuyorum.
R: Ben Diego değilim
M: Biliyorum ama yine de
R: Bi süre düşün bunu
Onaylarcasına başımı salladım.

ALL YOU NEED IS LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin