Anons: Rugg Jorge Diego ve diğerleri Mechi yi asla bulamıycaksınız !!!!!! Bizi rahat bırakın !!!!!!
B: Damiennnnnn!!!!!! Mechi yi fizana da götürsen bulucammmmmmm !!!!!! Nerdesin çık ortaya !!!!!!!!
Anons: Rugg çok bağırıyorsun kulaklarım ağrıdı
J: Yeter!!!!!!! Çık ortaya
Anons: Mechi benim bunu o kalın kafanıza sokun!!!!!
F: Mechi yi sana bırakmıycaz !!!!!
Anons: Görürüz
B: Ya yeter ne istiyosun ne ne ne ?!?!?!?!?
Anons: Ben sizden bir şey istemiyorum ben sadece Mechi yi istiyorum ki istediğimide aldım .
B: Beni öldür beni al ya ne istersen yap ama Mechi yi rahat bırak
Anons: Seni öldürürsem elime hiç birşey geçmez ama ben kimseye zarar vermeden istediğimi aldım merak etmeyin Mechi benim yanımda mutlu .
J: Öldürürümm lan seni
Daha sonra anonsun bitme sesi duyuldu çıldırmak üzereyim.Tini nin Ağızından
Kafayı yiyeceğiz etrafa bakıyoruz ama Damien yok anons ta kesildi offf çok sinirliyim . Rugg ve Jorge bağırıyorlar Alba ve diğer kızlar ağlamaya başladılar ve ben ne yapacağımı bilmiyorum canım çok acıyor en yakın arkadaşım kardeşim dediğim kişi kaçırılmış benimse elimden hiçbirşey gelmiyor. O sırada Lodovica nın" Oradalar!!!!!!!" diye bağırışını duydum evet Damien Mechi yi kucağına almıştı Mechiyse yarı uyanık yarı baygındı. Hemen Rugg ve Jorge peşlerinden koşmaya başladılar hemen bizde arkalarından gittik ama burası çok kalabalıktı onlara yetişememiştik ama pes etmeyip peşlerinden gittik bir süre sonra Damien ve Mechi yi gördük kaçıcak yerleri kalmamıştı çünkü çıkmaz sokağa girmiştik Rugg ve Jorge Damieni köşeye şıkıştırmaya çalıstılar Damien Mechi yi hemen indirdi ama yinede onu tutuyordu ve belinden silah çıkardı ve Rugg a doğrulttu.
R: Vur vur hadi beni !!!! Zaten sen benim hayatımı çaldın sen beni zaten öldürdün . Benim yaşam kaynağımı elimden aldın !!!!!! Ya daha ne istiyorsun bn Mechi için ÖLÜMÜ BİLE GÖZE ALIRIM ÇÜNKÜ BEN ONU Rugg daha sözünü bitiremeden Damien silahı Diegoya döndürdü.
D: Yapabileceğin tek şey bu öldür hadi beni elinde anca bu gelir . Ama Mechiyi size bırakmam. Damien ağlıyordu bu sefer silahı Jorge ye doğrulttu .
J: Sen zaten benim kardeşim alarak herşeyimi almışsın beni yaşamak gibi bir gerekcem kalmadı .
Damien bu sefer silahı kendine doğru döndürdü . Ruggero Damien e yaklaştı ve Damiendeki silahı alıp kendine çevirdi .ARKADAŞLAR UMARIM BEĞENİRSİNİZ HİKAYEMİ OKUYAN HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM İYİKİ VARSINIZ:)))))