Jorge nin Ağızından
Mechi nin benim tek varlığım olduğunu birkez daha anlamış oldum . Nereye gideceğimi bilmiyordum sadece yürüyordum . Ayaklarım ağrıyordu , dizlerim acıyordu ama yinede yürüyordum . Tam umudumu kesmek üzereydim ki Damien ve Mechi yi bir cafe de otururken gördüm . Koşarak yanlarına gittim ve Damien i oturduğu sandalyeden tutup çektim .
B: Birdaha asla kardeşimin yanına yaklaşma !!!!!!
M: Pardon siz kimsiniz sevgilimi bırakın !?!?!?!?!
B: Na nasıl yani Mechi sen beni hatırlamıyor musun ?!?!?!
M: Kim olduğunuzu bilmiyorum ama lütfen sevgilimi bırakın .
Çok sinirlenmiştim o pislik adam kardeşime ne yapmıştı ?!?!?! Hemen Damien i Mechi nin yanımdan uzaklaştırdım .
B: Ne yaptın kardeşime ?!?!?!
Da: Sadece sizi hatırlamıyor o iyi merak etme . Ha bu arada Rugg nasıl ????
B: Sen onu düşünürmüydün ?
Da: Gerçekten merak ettim .
B: Yoğun bakımda acil kana ihtiyacı var oldu mu ?!?!?!
Da: Kakakan grubu ne ?
B: Sadece Mechi de var .
Da: Üzgünüm ama Mechi yi sizin elinize bırakamam .
Hemen bir plan bulmaya çalıstım . Hem Rugg u hemde Mechi yi kurtarabilecek bir plan .
B: Tamam ona hiçbirşey söylemiycez sadece kan versin ve gidin .
Da: Sana inanmamı mı bekliyorsun ?
B: Rugg için evet
Da : pekiDamien kabul etti ve şu anda hastaneye gidiyoruz Damien Mechi ye kan vermesi gerektiğini söyledi Mechi de hiç tereddütsüz kabul etti .
Facu nun Ağızından
Jorge yanında Damien ve Mechiyle geliyordu Mechi yi kan verme odasına aldılar ve Damien pis pis gülüyordu.
Di: Jorge Damien ne arıyor burda?!?!?!
Da: Biraz sakin Die
Di: Bi daha demeyi denesene !!!!!
J: Ya bi sakin Mechi içeride Rugg a kan veriyor !!!!
A: Mechi yi buldun Jorge sen sen harika birisin !!!!
Da: Hayır Mechi kan vericek ve benimle gelicek hemde kendi isteğiyle
Ca: Neden bahsediyor ?!?!?!?!?!
Da: Mechi sizi hatırlamıyor beni sevgilisi olarak biliyor ki öylede dedi alaycı bir sesle hemen Damien in yakasına yapıstım ama Jorge izin vermedi .Elimde olsa o çocuğu bi kaşık suda boğarım !!!!!!Arkadaşlar umarım güzel olmuştur bn biraz saçma olduğunu düşünüyorum ama lütfn sizde düşüncelerinizi yazın :)))))))