1.BÖLÜM

698 23 11
                                    

Yürüyordum. Öylece kendimi bilmezce. Anlasana. Ben daha 11 yaşındayım. ağlıyordum. Ne yapayım işte. Korkuyordum. Ağaçlar bana bakıp gülüyordu sanki. Hava karanlık... Uluyan kurt sesleri ve de bir baykuş.. Dayanamayan küçük bedenim kendini bırakmıştı ıslak çimlere. Yağmur yağıyordu. Uyudum. Hiç bir şey düşünmeden uyudum.. Nasıl olsa babam kurtaracak beni....

Sabah güneşin ilk ışıklarıyla uyandım. Güneş tepeme tepeme vuruyordu. Dün ki fırtınadan eser yoktu. Havadaki gökkuşağı insanı büyülüyordu adeta. Ama ben hala korkuyorum. Ormanın ortasındaydım nasıl korkmayayayım? Burası çok ıssız olmuştu. Ah keşke şimdi evimde sıcacık yatağımda olsaydım. Acaba babam neredeydi? Peki ya annem? Ya da Selin? Selin benim en yakın arkadaşım. Buraya ailemle geldim ve o da gelmişti. Ama kaybolduk. Keşke onları bulabilsem..

Artık kafamdan düşünceleri atıp aramam lazımdı ailemi. Kalktım hızlıca.

-Selinnnnnn

-Annnnnnnnneeeeeeeee

-bbbbbbaaaabbbbaaa

Kimse duymuyordu sesimi. Ya onlara birşey olduysa....

Hayır hayır. Olmaz,olamaz.. Bulacağım onları. Hem de hemen..

Yürüdüm yine. Korkulu gözlerim arıyordu sevgili ailemi.

Bir anda bi ses duydum. Çalıların ardından gelen bir hışırtı. Sustum ve çok korktum. Bekledim. Önüme gelecek o varlığı bekledim. Oturdum. Dakikalarca düşündüm. Nasıl gelmiştim ki buraya? Beni bırakmış olamazlardı. Terk etmiş olamazlardı. Çünkü ailemi çok seviyorum.Onların da beni sevdiğini düşünüyorum. O zaman burada biryerde olmalılar. Beni arıyor olmalılar. Öyle değil mi? Onlar beni hiç bırakmazlar!!

Off!! Zaman kaybediyorum. Benim ailemi bulmam gerek. Ve de selini...

-Selinnnnnn

-Annnnnnnnneeeeeeeee

-Bbbbbbaaaabbbbaaa



Çok susadım.Ve de acıktım.Ne yesem ki..Ya da ne içsem.



Tam o sırada aklıma bişey geldi.Tabii ya!!Nasıl düşünemedim.Kahretsin.Telefonum yanımda.Ailemi aramalıyım.



Çevriliyor.Evet çevriliyorrrr............................................





-AAALLLLLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOO





-Hey bbbbbbaaaaaaaaaaabbbbbbbbbbbbbbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



Çekmiyor işte.Şansa bak.

Yüksek bir taşa çıktım.Buradan her yeri görebiliyordum. (MULTİ)

Çok uzakta bir dere vardı.Belki oradan su içebilirdim.Ne hallere düştüm yaa.Evde olsam önümde binbir çeşit dondurmalar vardı şuan.

Bari Selini bulabilseydim.Yalnızlıktan öleceğim burada.

-SEEEELLLLLİİİİİİİİİİNNNNNNNNNNNNN



Dereye doğru yola koyuldum.Amma da uzakmış.Tahminen 1-2 saat sürmüştür.Sonunda dereye gelmiştim.Kana kana su içtim.Çok susamışım meğer.Oturdum.



Taa ki sesler gelmeye başlayıncaya kadar.



-Ya ya ku ku nam nam

-Ya ya ku ku nam nam





Aman Tanrım.Yamyamlar.Ve bir çocuğu bağlamışlar.Allah'ım o çocuk S..e...l....i.....n değil miydi?Çok korkuyorum onu kurtarmam gerek.....................

Ne yapmalıyım ki?Hiç bir şey düşünemiyorum.O derece korktum.Şu ağaçtan belki sopa yapabilirim.Kamp çantamda da bıçak olmalı.Selini kurtarmam gerek.Bu yaptığım belki çok aptalca olabilir.Ama bunu yapmalıyım...



Kahretsin yaprağa bastım.Beni duymuş olabilirler.



Buraya doğru geliyorlar.Koşmaya başladım...



2 yamyam peşimden gelmeye başladı.Yem mi olacaktım bunlara?Koşmaya başladım hem de var gücümle.Fakat amacıma ulaşamadım.Yakaladılar beni.Selin ile beraber bir ağaca bağlandık.Olsun.Yalnız kalarak ölmektense bu şekilde ölmek daha iyidir heralde.



-Selin seni çok özledim.

-Ben de seni.Onu bunu bırak da nasıl kaçacağız burdan.Bunlara yem olak istemiyorum.



-Bende istemiyorum.Bizi şimdi yemezlerse heralde kaçabiliriz.

-Keşkeeeeee

Etrafımızda dans etmeye başladı yarım akıllılar.

-Ne diye dans ediyorlar ki!Yiyosan ye de kurtulalım.Yemezsen de yeme.Bizim için sorun yok.

-Aynen İrem.İnşallah Türkçe bilen yoktur.



-Pek sanmam..

Saatlerce etrafımızda dans ettiler .Yorulak yok mu bunlarda acaba?

Akşam oldu ve bizi bırakıp gittiler.Ohhh şükür.

-Yanımda ikinci bir bıçak olması lazım.

Ve iplri kestim.

-Ohh çok sağol.Sonunda kavuştuk .Bu adadan kaçmanın bir yolunu bulmamız lazım.

-Haklısın.

-Zamanla alışırız merak etme.



-Tamam zaten çok mutluyum seni bulduğum için



-Ben de hemde çoooooooook.



Böylece Selinimle sarıldık,özlem giderdik.Asıl mücadele şimdi başlıyordu.............

Okuduğunuz için teşekkürler. Vote vermeyi unutmayın. Beğendiyseniz yorumlar ve yıldız verin. Bu benim ilk hikayem. Sizleri çok seviyorum. Hikayem macera ile ilgili olacak. +5 vote yeni bölüm getirir. Teşekkürler.....






Şimdi Macera ZamanıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin