Nasıl gelmiştik ki buraya. En son gemiyle ada turuna çıkmıştık. Tabii ya gemi batmıştı...
-İrem biz şimdi ne yapacağız. Açlıktan öleceğim.
-Haklısın.
-Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
-Selinnnnnn sakin ol.
-Sakın hareket etme.
Buralarda aslan da mı vardı.Aslan seline doğru kükrüyordu. Aman Tanrım!!!
- Tamam hareket etmiyorum ama o ediyor .Sorun orda .
-Bu durumda bile zekanın ne kadar güzel olduğunu kanıtladın.Tebrik ederim Selin.
-Bir susar mısın?
-Konuşmaya meraklı değilim heralde.Bişeyler düşünüyorum bende.
.......................................................................................................................................
-Selin?İyi misin?Aslan ekmek yer mi?
-Hey kafayı mı yedin?
-Hayır,ciddiyim.
-Ben iyi DEĞİLİM.Ve aslan ekmek yer.
-Çok sağol.İyi ki ineksin.
- Ona çalışkan denir canım !!!
Ve piknikte yemek için aldığım ekmeklerin hepsini saf aslancığın önüne attım.(MULTİ)O bunları yemekle meşgulken biz de uzaklaştık oradan.Artık bir barınak yapmamız gerekiyordu.
-Ohh şükür kurtulduk.
-Selin ?
-Yine ne var İrem?
-Son yemeğimizi o aslanın önüne atmıştım.
-Ne yani?Aç mı kaldık???
-Evet maalesef......
________________________
Aradan 2 gün geçti.Galiba artık dayanamayacağız şu açlığa.Peşimizden deli gibi sürükleniyor.
______________________
-Selin şu dalı da al.Bak yere düşmüş.
-Oh valla .Sen orda emir yağdır.Ben burda eşek olayım.
-Hayatta kalmak için bunu yapmalısın.
-Peki o zaman.Kendim için topluyorum bunları.Daha fazlasını istersen ,barınağın daha büyük olmasını istersen gel KENDİN topla.
-Off be tamam.Sende de hiç eser yok dostluktan.Bak sana bir bilgi vereyim.HANİ her şeyi sen biliyorsun ya :)
-Hadi söyle.
''Kankalar anayasası 7. madde;
Kankişin bir işi yapmak istemiyorsa onu sıkmazsın.İşini kendin yaparsın''
-Sen var ya çok akıllısın.
-Sağol kanki :D Yani taşıyosun odunları ;)
-Tabikide hayır.Hadi bi ucundan tut.
-Tamam be öf
_________________________________________
Evet barınağımız çok güzel olmuştu.Artık yağmur yağarsa bile yıkılmaz diye umuyorum.,
Bir de ateş yakmayı öğrendik.Öğrendik derken öğrendi.Yani Selin öğrendi.Ben pek sevmem o işleri.Benim hayatta yaptığım en zor şey ''YATMAK-KALKMAK''
Artık gerçekten sıkıcı olmaya başladı.Bir an önce kurtulmak istiyorum burdan.Bu arada hala çok açız ...
________________________________
-Heyyyy Selinnnnnnnn !!!!!!!!
-Ne var.Allah aşkına güzel bişey söyle.
-Gösterdiğim yere bak.
-................................
-Ne susuyorsun.Hadi koş.
Evet gördüğümüz şey bizim batan gemimizdi.İçinde bize aylarca yetecek kadar yiyecek olabilirdi bile.
-Selin hadi taşıyalım şunları.Bu sefer yardım edeceğim.
Bütün yiyecekleri taşıdık ve adaya götürdük.Yiyecekten yanı sıra içinde başka bir sürü alet vardı.
-Heyy Selin.Baksana burada bıçak,balta,çatal,kaşık,çekiç ve bir sürü şey var.
-Yesssssss yaşadıkkk.
-Bunları taşımak günler sürebilir.Azcığını taşısak yeterli.
-Peki.Yarın yine taşırız.
___________________________________
Bugün Selocanla çok keyifli bir ziyafet çektik.Ha bu arada.Bir de gemiden bir evcil köpek çıktı.Zavallı hayvancık da açtı.Birlikte yedik.Adını da ortak karar alarak tüm yaşantımız boyunca dostumuz olması içi Dost koyduk.
-Dost gel oğlum.
Dosta elimden verdim yiyecekleri.Her türlü şey var.Kaşar,peynir,domates.....
Karnımız güzelce doydu.Biraz dostu sevdim.
-İrem ?
-Efendim ?
-Ben biraz dolaşacağım adayı.Neyin nerede olduğunu öğrenmek istiyorum.
-Selincim zaten sen herşeyi öğren.Öğrenmesen olmaz.
-Yaa dalga geçmesene.Merak ediyorum işte.
-Tamam tamam.Hadi git.Ben biraz dostu seveceğim.
-Bay
-Bay.
_____________________________________
2 saat oldu.Bu kız hala gelmedi.Başına bişey mi geldi acaba ??
-Dost sence ona bişey olmuş mudur?
-Hav hav
-Hadi arayalım şunu.
_____________________________________
-AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
-Dost sesi duydun mu.Bu Selinin sesi!!!!!!!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şimdi Macera Zamanı
Aventuraİrem adlı küçük bir kız çocuğunun yaşadığı türlü türlü maceralar..