Zaman alıyor unutmak

42 17 11
                                    

Slm bu bölümde unutulmaya çalışan bir Furkan unutamak da zorlanan bir Ada var :(

Ben ne yapacaktım şimdi en önemlisi o yakışıklı çocuğu nasıl unutacaktım ama unutmalıydım. Burası kesin.

Zaman aldı unutmak
Zamanla... yok oldum zaten.
Zaman gerekmiş bana meğer.
Sustum da aldandım
İnandımda,
Mahvolmuştum ben
Şimdide sen yok olucaksın sen.
Bensizlikle boğulup
Beni arayan bir şair olup,
Benli satırlar kuracaksın

Okula gittiğim ilk günler çok kötü oluyordum. Kızlarla aramda bir şekilde düzeldi ve bana yardım etmeye bile kalktılar. İremlere gittim bir gün ve benim hazırlanmama yardımcı olup Furkan lara götürdüler. Onu son kez üptüğümü bilemeden bir buse kondurdum niye bana bunları yaşattın yarım kaldı sende senden sonra mahvoldum ben bittim. Neyse öptüm o hiç bişey demedi çabucak gidelim diye elinden geleni yaptı. Kızlar hadi bize gidelim dediler ama ben kabul etmedim eve gittim bolca ağladım şimdi ona gidin sorun bunların hiç birini almaz bile üstüne,ben bunları nasıl yaşatmışım der ama çok geç ve saçma olmazmı???? "Sizcede"
Eve gittim bilin bakalım n'ldu annemler kızılca kıyamet tabiki istemem böyle olmasıno fakat böyle durumlar işime yarıyor da diyebiliriz herkes kendi derdinr düştüğünden beni pek ilgi altında tutmuyolar bende küçük bedenimi yorganımın altına sokup hüngür hüngür ağlıyorum ve odamdan çılmıyorum yarına ne b*k yiyceğimi düşünüyorum açıkcası.

***

İrem beni büyük mahvetti kısa süre sonra yani yaklaşık 3 gün sonra Furkan'la yakınlaştılar hatta bir keresinde kapının arkasında fısırs fısır konuşurken yakaldım yemin ederim bir iki tenefüs kendime gelemedim. Daha 3 gün önce derdime çare arayan kız bugün ne yapıyordu. Neyse saçmalama öyle bişey yok falan desede ben inanmadım hala da inanmam o kız Furkan'a göz koydu ben anlarım

Zamanla alışmaya başladım onun yokluğuna hatta bana inanın bir zaman sonra nefrete dönüşüyor sevginiz.
Bunların hepsini Zafer'e borçluyum. Kimseyi takmayan o çocuk bana aşık oldu yapmadığı jest kalmadı inanın iyiki hayatıma girdi ve beni yeniden hayata döndürdü.
Zafer bana "bir arkadaş oldu bana yardım etti çoğu kez akıl verdi" hala soran olursa güzel bir ilişkiydi diyorum ama inanın bana Furkan ın açtığı yara kapanmaz bende.
Kapanamaz zaten Zafer le bir ilişkiden daha iyi bir dostluk kurduk.
Furkan Allahından bul...
Unutucam seni.

Diğer bölümde tamamen unutukacak daha doğrusu kendini kandıracak...

Kayıp sevgiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin