Ben onun unutmak için herşeyi yaptım. Vvazgeçtim,kaçtım,sessiz kaldım uzaklaştım. Ha unutamayınca yanına koştum eline sarıldım ki o bile olmadı. Saatlerce ağladığımı bilirim ben bazen yanlızlıktan bazen onsuzluktan. Kaç kere daha ölücektim bilmiyorum. Ama hiç aşk duygusunu tatmayan bir kız bir gün aşkı tadar ve ilki olur,onu bıçaklayan kahreden mahveden hiç bişey yokken yarı yolda bırakıp da TERKEDEN. Zor olacağı başından belliydi unutmanın ama ben denedim ve başardım yada öyle inanmak istedi çünkü bazen insan kendini kandırınca mutludur.
***
Her okulq gittiğim gün parçalanmaya devam ettim. Çünkü o etrafına mutluluklar saçan bir ukalaydı. Bende onun resim vs defterlerinin arkasına onu sevdiğimi yazıyorum. Şimdi siz neden abi bu kız bu kadar çirkin, bakılmaz galan diye düşünmüşsünüzdür belkide tek diyeceğim onun gözünde hiçsen kendini yersin ve zaten kendin içinde hiç değerli değilsin.
Bana batan o İrem'in dahi ona bu denli bu kadar yakın olması olmuştu.
Ama ben unutmuştum.
Zaten ondan sonra sevgiyi kaybettim ben bulmak kolay olmadı ama TATMAK benim için hep vardı.
Zafer'e gelince Furkandan sonra ilk onunla oldum ona dokundum hala hayatımda olan sevdiğim bir arkadaşımdır. İlk başlarda ibkar edemem aşk yaşadık ve şimdi olsa yine yaparım hiç pişman değilim bu çocukta bişey var yani unutturmak gibi...♡♡
O geldi ve ben hiç öyle gülmemiştim o geldi çocukluğumun biricij anısı oldu o geldi Furkan unutuldu. Ama o hiç gitmedi, hep yanımda durdu şimdi bile koşar gelir.***
Her ne kadar gitsende seni bende bu bedende hissettim ben biliyormusun kaybettiğim sevgimsin sen. Şimdi gell ve fısılda benim ol diye inan bunu söyleyen yüzlercesi olsada o inadı kıran seni seçerdim bn anla seni unutamayan bir genç kız oldum ben, belkide unuttumda bir kerede sen gell istiyorum :) ben bunu hakkediyorum. Aşkla bakışını istiyorum beni unttunmu sen.
***
Ve ortaokul biter...
Sabah uyandığımda bugün Furkan'ı son kez görecekti ve ondan sonsuza denk ayrılacaktım. Hazırlamış olduğum kıyafeti giyip saçlarımı düzleştirdim inanın şu anın tabiriyle tam bir "kezo"ydum ama o zamanda içlerinde en güzeli yine bendim.
Okula vardıö sonjez sahte gülüşler saçıldı öpücükler verildi. Ben gün boyu Furkan'ı izledim sonra aman geçti gitti dedin içimden.
Karnelerde alındı ve sarıldık ayrıldık arkadaşlarla Furkan'a
da bir hışçakl deyip elini sıktım eve gittiğimde gayet huzurluydum ama gece yastığa başımı koyduğumda dank etti
" onu bir daha hiç göremeyecektim en azından uzaktan görüyordum artık o da olmayacaktı :("***
Liseli kızın haytına geçicez diğer bölümde bence buna bayılacaksınız.
Furkandan çok "efe,berk,can" isimlerini duyacağınız yeni bölümler olucak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp sevgi
RandomHenüz küçük bir çocukken kaybettiği sevgiyi acaba bulanilecekmi??? aşkı sevgiyi tadacakmı kalbi. işte bu soruların cevabı bu kitapta... bakalım Ada'nın aşk yolculuğu nasıl sonuçlanacak...