Sabah çok çabuk olmuştu. Asel uyandığında ilk Emir i düşünmüştü. Çok şaşırdı. Çünkü daha önce eski sevgilisini düşünürdü. Bu çocuk napmis ti iki günde Asel e.
Okula gelmişti Asel. Tenefuste ayşe geldi yanına hemen. Ve bir teklifte bulundu Asel e.
- Sana Emir in numarasini veriyim mi? Asel ne diyeceğini bilmiyordu. Iyi olurmuydu ki. Okulda da mesajlasirlardi en fazla. Pek düşünmedi bu konuda.
+ Olur Ayşe. Peki ne diye mesaj atıcam ben. Heycan yaptim.
- Meraba. Ben Asel yaz bence.
+ Peki.
Bu sırada Asel in en yakın arkadasi Gizem. Asel i kiskanmisti ayseyle bu kadar fazla yakın olmasını istemiyordu. Ve bunu Asel e söyleme sine rağmen. Asel Gizem i dinlememisti. Ayseyle konuşup Emri hakkında birseyler ogrenmeye çalışıyordu.
Emir e mesaj attı Asel. Tabi Emir Beklemiyordu böyle bir şeyi. Şaşırmış ti. Ama mutlu olduğunu söylemişti Asel e. Derslerde bile konusuyorlardi artık. Saçma saçma şeylerden bahsediyorlar di. Ama Asel halinden çok mutluydu. Emir den hoşlanmayan başladığını düşünmüştü bugün.
Konuşurken Emir;
+ Tenefuste gelsene yanıma dedi. Asel;
- Bilmem ki. Ben tek başıma gelemem şimdi utanirim. Hem konusamam da. Dedi.
+ O zaman Ayseyle gelin. Dedi Emir.
Inatciydi Emir. Ve istediğini yaptira biliyordu tatlı tatlı konusmalariyla insanlara.
- Peki dedi Asel. Tenefuste geliyoruz.O ders çok heycan yaptı Asel. Yakından gorucekti Emir i. Hemen gelmişti zaten tenefus. Ayseyle birlikte inerse Gizem çok kızardı Asel e. O yüzden ayrı ayrı indiler ayseyle.
Okulun çıkış kapısına doğru bir Çeşme vardı. Emir ve arkadaşı hep orda otururlardi. Ayşe yle birlikte gittiler oraya.
Asel çok utanmisti. Pek fazla konusamamisti bile. Sadece Emir i incelemiş ti o gün. Sesini duymuştu.
Asel o anda şöyle düşündü. "Tam sevilesi bir adam Yarabbim. Sonumuzu hayir et."
Tenefus bitmek üzereydi. Ayşe de Emir den çikolata almasını istemişti. Birlikte kantine gittiler. Emir Asel e de almıştı. Ama Asel çok utangac olduğu için kabul etmedi. Teşekkür etti Emir e. Ve herkez sınıfına gitti.
Ayşe sınıfta vermişti Asel e cikolatayi. Asel o zaman çok farklı şeyler düşünüyordu. "Çok düşünceli ve tatlı birisi aslında, sevebilir im ben bu çocuğu. Hep bak bi ilerleme bile kaydettik. Bana çikolata bile aldı düşünceli." Asel çok etkilenmiş ti Emir den.
Mesaj attı hemen Emire ;
- Ben çok utandım Emir. Niye böyle birşey yaptığını anlamadığı halde. Bu duygusunu söyleme gereği duymuştu Asel.
+ Birsey olmaz alışırsın dedi Emir.Çok güzel söylemişti Emir. Zaten alışmaya alışkın di Asel. O gün Tenefuslerde gene hep bakiştilar. Öğlen yemeğinde Ayşe ve Asel Emir in yanına gittiler. Asel çok utanmisti. Emir in yanında olmak utandirmisti onu. Fazla konusmadilar zaten.
Asel sınıfa çıktı öğlen yemeği bitince. Ayşe daha sonra söyledi Asel e. Emir okul çıkışı bişeyler yapmak istiyormuş Asel le. Buluşa bilir miyiz demiş. E bizim Asel de dünden razi.
+ Peki buluşalım. Ama ben kütüphaneye gidicem. Emir de gelirse konuşuruz biraz. Dedi.
Emir gelirim Demiş.
Akşam üstü buluştular. Birlikte kütüphaneye gittiler. Fazla konusmadilar gene Asel utaniyordu. Sohbet ettiler biraz hal hatır sordular. Asel tesadüfen Emir in gözlerine baktı. Toprak kahvesi gözlerine. Gözleri çok güzeldi çocuğun. Masal gibi bakıyordu çocuk. Utanmisti ama Asel fazla bakmadı Emir e.
O gün birlikte yürüdüler. Fazla değil 30 dakika sohbet ettiler. Ama Asel çok mutlu olmuştu.Asel sevmişti Emir i iki günde. Ama daha kendine bile itiraf edemiyor du.
Akşam eve geldiği zaman. Uzun uzun konuştular Emir le. Çok iyi ve sevecen bir insandı. Eglenceliydi. Mantıklı konusyor du. Asel e göre biraz olgun du ama olsun. O gece uyuyana kadar Emir i düşündü Asel. Ve Emir le mutlu olabilicegini..