Normal zamanlar geçiriyordu bu günlerde Asel. Sıkıcı zamanlar. Okul ve evden başka hiç bir degisiklik yoktu hayatında. Asosyal manyağın tekiydi işte.
Hiç istemedigi bi okula geldiği halde okulu sevmişti. Bir çocuk vardı okulda onu sevdiğini sanıyordu. Ama daha hayatının aşkıyla karsilasmamisti. O kişi hayatına girip. Bütün herseyi degistirmek üzereydi. Ve bugün o gün du.Okuldan eve gelmişti Asel. Her zaman yaptığı gibi odasına girmişti hemen.
Çabuk akşam olmuştu gene.
Ders çalışırken bir mesaj gelmişti mesenger dan Asel'e. Bu mesajı uzun uzun okudu. Çünkü, daha önce hiç tanımadığı birinden gelmişti bu mesaj.
Hemen çocuğun profiline baktı. Aslında etkileyici biriydi ama ilgilenmiyor du artık Asel etkileyici oglanlar la. Adı Emir di. Aynı okulda lardi. Asel anlamadığı bu mesaja karşılık verme geri duydu. Ve nasıl olduysa Emir'le birden konuşmaya başladılar. Daha o gün tanismalarina rağmen Asel çok rahatti. O gün 1 saat kadar konuştuk tan sonra. Emir bazı açıklamaları yapma gereği duydu. Ve Asel'i sevdiğini söyledi.
Aslında bu düşünce Asel'in de hoşuna gitmişti. Ama daha yeni kötü bir ilişkiden çıkmıştı. Ve kendine söz vermişti. Artık kimseyi sevmeyecekti.
Ve açık sözlü olup söyledi Asel. Anlattı herseyi. Hiç tanımadığı birine. Emir, cok anlayışlı biriydi.
Asel'i uzun zamandır seviyor ve onu bekliyormus. Asel etkilenmiş olsa gerek Emir le konuşmaya devam etti.
O gün gece düşün du Asel, sevebilir miyim ? Zamana bıraktı sonra Asel. Sonuçta yarın yeni bir gündü..