02

0 0 0
                                    

Ertesi gün sabah okuldan arkadaşı olan Ayşe yanına geldi Asel'in. Normalde hiç konusmazlar di Ayşe ile şaşırmış ti Asel ama belli etmedi.
Ayşe;
- Emir le konusyor muşsunuz? Dedi. Asel anlamamisti. Nerden biliyor du bunu. Hemen sordu.
+ Evet, noldu, nerden biliyorsun? Ayşe cevap verdi;
- Emir benim kardeşim gibidir. Çok yakın arkadaşım.
+ Iyi bakalım. Dedi Asel. Ama Ayse devam ediyordu bu konu üstünde durmaya. Ve şöyle dedi;
- Emir çok iyi bir insandır. Asel şok olmuştu. Ayşe hemen aralarını yapmaya çalışıyordu Emir le. Ama daha Bismillah. Asel daha yeni tanismisti Emir le. Hemen olucak bişey değildi bu. Zamanla. Cevap vermedi Asel.

Tenefuslerde hep Emiri bulmaya çalışmıştı. Daha önce hiç görmediği birini fotoğraflarından tanıyacak ti. Ve bu çok unut sürmedi. Emir hep Asel'in yakinindaydi zaten. Göz göze geldiler tesadüfen. Asel utanmisti. Hemen arkasını dönüp kaçmayı tercih etti o tenefus. Diğer zamanlarda bir çok kez gördü Emir i. Etkilenmiş ti Asel. Ama daha kendine bile itiraf ediyordu bunu. Beklemiyordu böyle ani bir aşkı. O gün hep Emir i izlemişti.

Okul bitti ve Asel tekrar evine geldi. Derslerini bile bitirmeden. Emir den gelen mesaj a cevap verdi. Konuştular. Emir;
- Beni gördün mü ? Diyerek sordu merakla. Asel çok heycan yapmıştı. Gereksiz bir heycan di belki. Ve şöyle bir cvp verdi
+ Görmedim seni. Dedi. Emir.
- Nasıl görmezsin ya. 5 kere göz göze geldik. Asel gulumsemisti. Bu çocuk kaç kere göz göze geldiklerini saymisti. Asel ne diyeceğini bilemedim gene.
+ Ben hergün kaç kişiyle göz göze geliyorum okulda sen biliyor musun? Diyiverdi Asel.
- Kim O sana bakanlar. Bakmicaklar. Gibi bir tepki verdi Emir. Asel etkilenmiş ti. Hep tatlı hep kıskanç biri diye düşündü.
Emir i tanismisti bugün de. Daha 2 gün olmuştu tanisali. Ve Asel bu çocuktan çok etkilenmiş ti. O gün iyi geceler diyip uyudular..

ÖmürHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin