İstanbulumm

29 0 0
                                    


Arkadaşlar bu bölüm biraz uzun olabilir
Evet İstanbul'a geldim. Sevgi de gelmek istedi ama teyzem bir daha ki sefere dedi. Havaalanına teyzem götürdü. Uçağa tek bindim ve beni babam aldı.
Nasıl özlemiştim onu o sıcacık sarılmasını, gülümmm ,canıııım,Sinemmmmimm diye seslenmesini. 1ay içermesinde çok şey değişmiş (iyi anlamda) neler değişti derseniz eğer; babamı müdür yardımcılığından müdürlüğe çıkartmışlar ( maaşı artmış), annem bir terzi dükkani açmış ( ve işler çok iyi gidiyor), 1 tane ev almışlar bizim eski oturduğumuz ev de bizimdi ama küçüktü o küçük ev şimdi kirada.
Eve geldik ve annemin o tatlı sesini duydum annesinin kuzusuuuuu. İşte böyle. Ben yattım yarın büyük gün selin ile buluşucam. Yatmadan önce ne giyeceğimi ve makyaj malzemelerimi hazırladım. Evet ben hazırlandım buluşucağımız Cafe'ye gittim. Selin de oradaydı. Baya uzun bir sohbet ettik. Onun çok sıkıntısı varmış. Selin'in abisi birisini öldürmüş. Böylece kan davalısı olmuş. Selin babasını küçük yaşta kayıp etmiş. Abisi de bu olaydan sonra intihar etmiş. Ilk başta annesi bu olayları bilmiyormuş bir gün selin anlatmış ve oda 1 ay içerisinde üzüntüden ölmüş. Diyeceksiniz bunu size neden anlattım Selin'in peşindelermiş. Bunları ben annem ile babama anlatmakTk isterim ama beni bir daha selin ile görüştürmezler. Ben de korktum ilk başta ama selin'in yanında olucam bunda kararlıyım. Eve geldim odama girip biraz selin'i düşündüm o sırada telefonum çaldı o da be Demir beni arıyor. Çok heyecanlandım ve hemen telefonu açtım. Sabaha kadar konuştuk. Ama okulla ilgili. Ha bu arada siz şimdi diyorsunuz sen nasıl okulunu yılın ortasında Burak'tan oradaki düzen şu 4 hafta hiç tatilin olmadan okula gidiyorsun sonra 1 ay tatil ne yalan söyleyeyim bu benim işime geldi.  Demir'in sesi bana huzur verdi ve bayağı rahatladım. Yarın gene selin ile buluşuyoruz onun arkadaşının düğünü varmış ben gidiyim dedim. Ama düğüne değil Selin hazırlanırken yanında durucam. Saçma diyebilirsiniz belki ama tanıma iki tane biber gazı, bir tane çakı ve birdeeee eski takoz bir telefon. Bunlar neden derseniz o eger Selin'in kan davalisi bizi bulursa diye.

Merhaba arkadaslar telefondan yazdigim icin harfler boyle ve sanirim artik boyle olucak bu benim ilk kitabim ve hic denegimim olmadigi icin onceki bolumler biraz kisaydi bu bolumu biraz uzun tutmaya calistim heyecanli bolumler sizi bekliyor.
😘😘😘

Sen benim kahramanımsınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin