Sabah kalktım ve normal rutini tekrarlayarak okula gittim.
Okula geldiğimde çoğu kız bana düşmanmış gibiydi. Sınıfa çıktım ama yine herkez bana bakıyordu bende lavaboya gittim. Yüzümde bişey mi vardı?
Yoo yüzümde bişey yok.
Tam çıkacak iken içeri bi kız girdi.
Kız : Ben Hae Min Sehun ' un eski sevgilisi. !
Hyeri : Sordum mu?
Hae: Diyorum ki bu kadar cesaretli olma.
Hyeri : Sanane şimdi çıkıcam çekil
Dedim ve çıktı ama kapı kapıyı kitleyip çıktı kahretsin!
Bir kaç dakika sonra dumanlar gelmeye başladı okulun yangın alarmı çaldı ve ben hâlâ lavabodayım.
Sehun
Hyeri'yi arıyorum ama yok!
Yangın alarmı çalıyor ve herkez dışarı çıkıyor ben tam Hyeri'yi aramak için okula giriyordum ki izin vermiyorlar.
Yangın alarmı çalıyor ama okulda sadece duman var ?
Yazar
Hae bi kağıt parçasını alıp lavaboya doğru duman yapıyor ama okulun yangın alarmı 'Okul yanacak' gibi çalıyor.
Hyeri dumanı soluyarak bayılır ve Hae de maske taktığı için dumanın zehirli kokusunu solumaz.
Sehun'un daha çok endişesi olur.
Dayanamaz ve içeriye girer bütün okulu arar ve en son kızlar lavabosuna gider ama kapı kitli olduğu için gidecekken birden Hyeri'nin öksürük sesini duyar ve arkasını dönmesine kapıyı kırması bir olur.
İçeri girer Hyeri bayıldığı için kucağına alıp dışarı çıkartır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gıcık Sevgilim
RandomBu hikayeyi iki yazar ile yazıyoruz. Yazarlar:@silakorecan ve @ElifTrkz3