7. Bölüm

387 38 45
                                    

Arkadaşlar yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum hepinize :*. Ben sekiİnci sınıfa geçtiğim için okullar başladığında telefon elimden alınacak. Teog var malum. O yüzden iki beya üç bölüm daha yayınlayıp bir süre ara vereceğim yazmaya. Annemlerden telefonu aladığım anda yb yazacağım söz veriyorum. Sizi seviyorum. Umarım bölümü beğenirsiniz.
Multimedya :):)

***
Birden durdu ve ;
-serenay. Dedi. Senin annen ve anılın annesi kavga etmiş. Annen şirket felan umrumda değil kızımı vermem diyormuş.
İnanamıyorum bu habere sevinsem mi üzülsem mi bilemedim.
Üzülüyorum. Çünkü annem sinirlenince kalp krizi geçirebilir. Bunu doktor söylemişti.
Seviniyorum. Çünkü ANIL İLE EVLENMİYECEĞİM.
Tabi annem fikrini değiştirmezse. O anda bana bakan hilmicem aklıma geldi ve;
-peki neden kavga etmişler? Dedim
-yengem yani sen değil yanlış anlama anılın annesi gelinim benim eski gelinliğimi giyecek demiş. Senin annende hayır benim kızım yeni gelinlik alacak demiş. Ondan.
Ne tani kavga nedenleri bu kadar dandik miydi? İnanmıyorum. O değilde anılla hilmicem çok kısa süre konuştular telefonda. Nasıl hepsini anlattı ki? Tamam bu durumda böyle düşünmem saçma biliyorum. Ama umarım annem fikrini değiştirmez.
                             ***
Evde;
-ya hayır benim tek oğlum var tek gelinim olacak gelinim benim gelinliğimi giyecek.
-ya kadın benim kızım kendi beğendiği gelinliği giyecek. Bak daha ısrar edersen şirket falan umrumda olmaz. Bitiririm herşeyi. Vermem kızımı.
-ya ama bakın benim anneme sözüm var. Benim gelinliğim annemin anneannesinin kaynanasının gelinliğiymiş. Söz vermişler devam ettireceğiz diye. Bunu giydirmem lazım.
-ya duygusal açıdan bakmıyorıum diyorum. Mantıksal düşünüyorum ben. (Ne kadarda merve aydın bir anne sjsjsj)
Araya girmem lazım yoksa annem sinirden bayılacak.
-ya tamam bari bana sorun. Hiçbişeyi sormadınız. Bunu bana sorun yani.
-kızım bak eski püskü bi gelinliği mi giymek istersin. Yoksa yeni helinlik mi alalım.
Cevabım tabiki yeni gelinlik almak olaaktı. Ama annemin bu evlilikten vazgeçmesi için eski gelinliği söylemeliyim.
-yani masraf yapmaya gerek yok hem söz vermişler. Şimdi onu giymezsem olmaz.
-ya kızım me saçmalıyosun sen senin hayalin hep bembeyaz yepyeni bir gelinlik almaktı. Basıl o gelinlik demeye bin şahit isteyen şeyi giyeceksin. Hem görsen vazgeçersin. Senin hayalin bu değildi.
-evet anne benim hayalim bu değildi. Benim hayalim sevdiğim adamla kır düğünü yapmakta. Şimdi hiç tanımadığım birisiyle nerede evleneceğimi bile bilmiyorum.
-ama kızım bak. Dedi yumuşak bir sesle annem. Onu dinlemede odama çıktım. Begüm ve hilmicem peşimden geldi.
Oturduk yatağıma bir süre sessizlik oldu. Sonra anıl yanıma gelip beni çağırdı.
-serenay biraz konuşabilirmiyiz?
-hayır,dedim. Sonra begümün bakışlarından korkup "tamam tamam" dedim. Odadan çıktık. Heeey hilmicemle begüm yalnız kaldı.
-serenay. Bak benimle evlenmekten korkma. Tamam ben sana aşık oldum. Ama  sen istemezsen sana dokunmam. Ortaklık oluncada ayrılırız. Olur mu? Dediğinde yüzümde hafif bir tebessüm oluştu.
-olur mu ki öyle? Dedim yere bakarak. Çenemden tutup kafamı kaldırarak ;
-yeter ki sen iste. Dedi.
Samimi buldum onu açıkcası. Ve içimden gelerek sarıldım.
O sırada begüm ve hilmicem elele dışarı yanımıza geldiler ve..... Ne bi dakika bunlar niye elele????
-size bişi sölicem biz sevgiliyiiiiiiiz dedi begüm.

Zoraki evlilik (hilser) (seran)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin