Merhaba arkadaşlar. 4. Bölüme 15 - 20 dakika içerisinde 6-7 yorum geldi herçekten çook mutlu oldumm. Ama keşke hilser olsun seran olsun yazmak yerine güzel olmuş gibi yorumlar yazsanız. Yinede yorumlarınız beni mutlu ediyor. Bu bölümde hilser de oldu. İyi okumalar.
-ben seni seviyorum lan. Dedi anıl. Yüzüm kıpkırmızı olmuştu ki hilmiye bakmak geldi aklıma. Önüne bakıyordu. Duygusuzca. Gıcık.
-neyse utanmanın zamanı değil ara şu ekssevgilini de buluşun. Söyle ayrılcam ben başka bir ile severek evleniyorum de.
Severeki bastırarak söylemişti. Ona " hehe" bakışı atıp telefonumdan muratı aradım.
Murat ile 1-2 yıldır çıkıyoruz. Ama ben ona aşık değilim. Başlarda hoşlanıyordum ama sonra o da geçti. Ama onu kırmak istemiyorum. Çünkü beni çok seviyor. Attığı her adımı beni düşünerek atar. Canım yaa. Arkadaş olarak çok severim.
-alo sevgilim
-sevgilim diyo yaaa dedi anıl muratın duyamayacağı bir seste. Bende aynı şekilde;
-sus sen bi beee dedim.
-alo murat canım neredesin ........ Hımm tamam buluşalım mı .......... Tamam canım 15 dakikaya oradayım bay.
Ben bunları derken anıl bana sert sert bakıyordu.
-gidiyorum ben
-dur bekle hilmide senle gelsin senin sağın solun belli olmaz.
Hilmiyi duyunca sevinmedim değil. Ama hemen kabul edemem istiyormuş gibi. Yani tabi istiyorum ama bunu belli edemem. İnşallah ben yok diyince ısrar edersin anıll.
-hayır ya ben kendim gidebilirim. Gerek yok hilmiye felan.
-ya olmaz ben gelirsem şimdi sinirlenirim dalarım çocuğa. Kızlara güvenemem. En iyisi hilmi gitsin.
-ayyy tamam be yürü hilmi.
Arabadan indik ve yürümeye başladık.
-kimmiş bu sevgiliniz serenay hanım.
Lorke lorke lorke lorke beni merak etti lorke.
-ay sanki tanıycan.
-tanırım belki söyle sen.
-murat ceylan. Tanıdınız mı bari hilmi bey.
-bakıcaz bakıcaz.
Sözleştiğimiz kafeye geldiğimde muratın oturmuş beni beklediğini gördüm. Hilmiye;
- sen kendine bi masa bul otur gelmiş benim sevgilim. Dedim.
-olmaz küçük hanım beraber olacaz.
Küçük hanım mı. Olsun bana lakab takması bile tatlı.
-ya off ya kuzenin bi yandan sen bi yandan.
-çünkü ailecek hayranınız yenge.
Yenge olduk şimdide. Ama ailecek seviyolarmış yani bu da demek oluyor ki oda beni seviyor. Ama sadece yengesi olarak.
Muartın yanina geldik ve hilmi murata ters ters bakmaya başladu.
-merhaba hayatım.
- merhaba canım.
Murat Hilmiyi görünce oda ona ters ters bakmaya başladı.
-lan senin ne işin var burada.
-murat ceylan sen misin lan.
-benim kardeşim sen kim oluyosunda benim sevgilimin yanında dolanıyorsun. Dedi murat beni yanına çekerek.
Ne oluyor yaw?
-bana bak o sana bi şey söylemeye geldi. Yine kavga çıkartma.
Yine mi ne oluyo burada. Artık araya girmenin zamanı geldi.
-ne oluyor ya. Siz önceden tanışıyor muydunuz ki ?
-serenay hemen söyle söylüyeceğini gidiyoruz?
-sen kimsin de benim sevglimin ne yapacağına karışıyorsun ya.
-ben kim miyim? Ben ..... Şey.... Neyse serenay anlatacak şimdi.
Tam murat ağzını açtı birşey söyliyecekti ki;
-yeter murat beni dinler misin?
-dinliyorum.
-b-be-ben ayrılmak istiyorum.
-ne nesen ya beni sevmiyor musun.
-hayır seviyorum ama............. Mecburum.
-ya nasıl mecbursunn.
-şöyle mecbur kardeşim şimdi ewet önceden sana aşıktı. Serenay. Ama artık başka birisine. Aşık ve evleniyor.
-nasıl ya bana aşıkken nasıl evlenirsiniz. Serenay sana bahsettiğim adını bile bilmeden sürekli karşılaşıp kavga ettiğim çocuk bu ya. Sen nasıl onma evlenirsin.
-ya yanlış an.....
-nasıl evlenir biliyo musun biz serenayla filmlerdeki gibi karşılaşıp ilk görüşte birbirimize aşık olduk. Be şimdi hemen yıldırım nikahı kıyıp evlenceğiz. Balayınada hawaiye gidiyoruz. 2ay boyunca tatil yapacağız.Sanırım şuan böbreklerim mahmut tuncer ken akciğerim imana gelip nihat hatipoğlu oldu. Ne diyor bu çocuk? Şimdi kalp krizi geçireceğim.
-ahahaha şaka mı bu? Serenay bana aşık. Hemde sırılsıklam.
-öyle mi canım sen onu rüyanda bile göremezsin.
-neee? Dedi ikisi birden bana bakarak.Bi dakka bi dakka bunu sesli söylemiş olamam öyle değil mi? Hayır diyin içinden söyledin diyin.
-ahahah....... Şeyyy ....... Yaniahahahah............. Şöyle.....
-tamam serenay ya ben anladım sizi. Senden böyle bişi beklemezdimm. Ben sana aşıkken... Neyse ya sizinke uğraşamam. Diyip gitti.
Of yaaaa. Arkadaş olarak sevdiğim bi çocuktu sonuçta. Neyse hilmiyle çakmada olsa sevgili olduk.
-ya hilmi ne yapıyorsun sen ya
-serenay kısura bakma ama nasıl olsa ayrılcaktınız hem ben bu çocuğa kıl oluyorum. Biz bununla baya kavga ettik.
-niye???
-gel sahile doğru yürüyelim anlatayım.
-tamaaam.Arkadaşlar biliyorum saçma bir yerde bitti ama arkadaşlarımla iki günlük kampa gidiyorum hazırlık yapmam lazım. Bölüm geç gelebilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki evlilik (hilser) (seran)
De TodoSerenay hilmicem anıl begüm ? Aşk? Zorla? Aslında hepsinden farklı bir zoraki evlilik hikayesi?