GEÇMİYOR

31 3 0
                                    

Geçer dediğim çoğu şey geçmedi. Geçti hissediyorum. Aslında geçmiyor alışıyosun sadece. İnsanların yalanlarına inanmıyosun artık, ben gitmem demelerine, ben herkes değilim demelerine, seni seviyorum demelerine. Hayatından çıkıp gitsede bazıları izleri kalıyor. Ya çok sevmişsindir yada sana yapılan ihaneti unutamamışsındır. Ama ben hiç affetmeyeceğim. Bütün inancım gitti. Artık ne onunla olabilirim nede ondan başkasıyla. Çok acıdan geçtim. İnandığım
tek doğrumken koca yalana dönüştü. Çünkü ben o an ilk defa bir kalp tarafından hiç gitmeyecekmiş gibi sahiplenildiğimi hissettim. Haberim yoktu, gülümseyen yüzünün ardında saklamıştın ihaneti. Gitme dedim sana, gitme sandığın kadar güçlü biri değilim. Kaldıramayacağım yükleri bırakıp yüreğime gitme. O acının o ihanetin üzerinden nasıl gelinebilir ki ? Aynalara dahi bakmaya korkan biri . Seni unutmaya dahi üşeniyorum. Gücüm kalmadı artık, zamanda gözyaşlarım gibi aksın gitsin öylece. Elimden birşey gelmiyor. Çabaladıkça batıyorum. Umutlandıkça yıkılıyorum. Azıcıkta olsa sevmedin mi demekten alamıyorum kendimi. Yaptığını kendime yakıştıramıyorum. İnsanlar sevdiklerinin resmine bakarak ağlarlar, ama ben senin sevdiğinin resmine bakarak ağladım. Bu boktan durumu yaşattın bana. O acıyı iliklerimde hissettim. Hiç kendimi sevmedim ben senden sonra. Aynalara bile bakmaya korktum. Eksik aradım kendimde hep. Eğer zamanı geriye alabilseydim bugüne hiç gelmek istemezdim. Çünkü bugün ben biraz nefret ettim senden. Bugün kalbimin üzerini toprak örttü, aşka olan inancımı kaybettim. Bugün daha önce hiç tatmadığım acılara gömüldüm. Bugün sen gitmiştin. Biliyo musun bugün ben ikimiz için ağladım, ama en çokta senin için. Çünkü kimse seni benim gibi saramayacak. Çünkü kimse sen ağlarken yanına sokulup, gözyaşlarına eşlik etmeyecek, kimse saçlarını sakallarını sevemeyecek. Belki de üzecekler seni. Çünkü gideceğin her aşk sana sarılırken kokunu içine çekmeyi ihmal edecek. En çok sana ağladım ben o gece. Sonra bizim için. Ne senin bana yaptığın ihaneti unutabilirim, ne de gittiğin gece yaşattığın o cinnet dolu dakikaları. Bu yüzden gittiğin yerde dilediğin gibi sevmezlerse seni, Başını eğip gelme yanıma. Dedim ya yoruldum. Sensiz geçirdiğim o gecenin zifiri karanlığında gözyaşlarıma boğuldum.

İÇİNDEN GELENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin