Taşınma

82 4 0
                                    

Uçaktan indik ve bizi bekleyen şoföre doğru yürümeye başladık. O kadar dalgındım ki bi duvara çarptım. Bu ne laan sanırım bir meteora çarptım.

-Iıı şey çok özür dilerim
Meto (meteor)-Biraz daha dikkatli olman gerek civciv.

Ne civciv miii??? Şuan o kadar gıcık oldum ki düşüncelere dalmış giderken mina'nın sesiyle irkildim

M-Hadi arabaya binsene
-Beni bi dakika bekleyin geliyom.      Metonun yanına tam gidiyordum ki mina'nın sesini duydum. Meto beni farkedince ona bi el haraketi çekip (orta parmak) arabaya doğru koştum. Ben binince araba hareket etti. Araba durunca hepimiz indik ve karşımızda duran eve bakıp üçümüz aynı anda Ohaaa diye bağırdık. Çünkü bu ev bizim amerika'daki evden bin  kat daha güzeldi (multimedia)
S-Biliydim böyle olacağını
Mina-ben-- Niyee??
S-Çünkü bu evi Dolunay'ın annesi tasarladı.
-Övünmek gibi olsun işte kimin annesi
S-M--- Hahaha çok komikk
-Hadi içeri girelim

İçeri girdik. Ve üçümüz aynı anda yine  OHAA dedik. Çünkü bu evin içerisi bi harika dostuuumm. Ve herkes odalarına dağıldı.(multimedia) Birazcık dinlendikten (iç ses: hehee birazcık)sonra muhteşem mutfağımızda yemeğimizi yedik. (İç ses: ne yemesi bildiğiniz sömürdünüz) sen sus iç ses!!! (İç ses: tamam abla) haa şöyle adam olcaan. Ve muhteşem havuzumuza girdik ve duş alıp uyuduuk..
Yazar:   SUDE
   yazım hataları için özür dileriiiiiimmm..

CivcivHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin