bij de trainingsbaan

6 0 0
                                    

Als ik en devi ons klaarmaken voor onze training komt hij opeens bij mij in de kleedkamer. Wat doe je hierrr! Roep ik. Ik kwam alleen even kijken rustig maar. Zegt hij. En gaat rustig zitten.

Als we naar de baan toe lopen staan onze vaders al klaar met die fietsen.

Kom op! Wat zijn jullie langzaam zeg. Zegt devi's vader. Ja saar maakte niet aan. Zegt devi. Tuurlijk wel. Roep ik.

Ga aan de kant man! Roept iemand van achteren. Het is ilan die altijd denkt dat hij de beste is. Ik ben als enige meisje in een jongens team als het om de ploeg gaat. Ik vind ilan maar een klootzak. Altijd alleen maar aan zichzelf denken. Ga zelf aan de kant. Roep ik.

Als we later klaar zijn met trainen komt ilan naar mij toe gelopen samen met devi.

Zo je word steeds brutaler he. Zegt ilan. Ik moet toch iets tussen jullie jongens. Hahahaha  laat me niet lachen meid. Als je nog 1x in de weg rijd. Ik tik je van je fiets. Zegt ilan.

We lopen richting de kleedkamers.

Ik loop achter ilan aan. Hij is best knap. Alleen altijd zo chaggie en eigendunk. Ilan kan ik je zo ff spreken. Zeg ik. Zei ik dat nou echt??? .
Jahoor! Zegt ilan

Ik ben samen even op een bankje gaan zitten met ilan. Kun je niet wat aardiger doen?? Vraag ik. Hoezo?? Nou je doed altijd zo bot tegen mij. Zeg ik. Sorry, maar ik moet je wat vertellen. Je bent het enige meisje die ik iedere dag hier zie en waar ik mee train. Eigelijk vind ik je leuk maar ik kan niet met je gaan. Als het ooit uitgaat zijn we nietmeer een team. En daarom doe ik soms zo.... zegt ilan.
Ho wacht zei hij dat nou echt?? Denk ik in mezelf.

Ik kijk weg maar opeens word men hoofd gedraait en voel ik zijn lippen op de mijne. Wil ik dit wel??

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Sep 16, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

op weg naar succesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu