Multimedya cagrı*
Sıradan bi güne yeniden merhaba aslında pek de sıradan denemez çünkü okulda ilk günüm hani bazılarımız heyecanlı olur ya aslında ben pek ole sayılmam çünkü beni eski okulumda surtuk diye hitap ettikleri kızlardanım insanlar bu tur şeylerden rahatsız olurlar ama ben olmuyorum insanların ne düşündüğünü pek takan bi kız değilim her zaman ki gibi sıradan olacak o yüzden pek heyecanlı değilim
Cantama birkaç defter ve kalem koyduktan sonra aynanın karsısında kendimi inceledim güzel bi vücudum vardı saçlarım omuz hizasında bitip sarıydı masayla hafif dalga verdikten sonra üvey aileme hafif gülümsemeyle evden dışarı çıktım gideceğim okulu bi kaç gün öncesinden yerini öğrendiğim için tek basıma gittim lise son sınıftaydım.
Yapay ailemin parası olduğu için koleje yazdırdılar.
Okulun önüne geldiğimde küçük bi yerdi tek katlıydı bahçeden içeri girdiğimde gözler üstüme kilitlendi bu rahatsız edici olsa da bunu pek umursamadım.
Müdürün odasına yoneldigimde arkamdan birisinin geldiği hissettim bana yeni kız gibi şeyler dedi ben umursamayıp yürümeye devam ettim bana daha da yaklaşıp kolumdan yakalayınca imtemsizce durdum hic ses çıkarmadan ona bakıyorum yakışıklı ama umursamıyodum bunu da merhaba ben çağrı dedi elini uzatarak bu hareketini takmayarak irem dedim geri cevirdigim elini utanarak çekti neden utanmıstıki bi erkek utanırmıydı ne saçma hatta utandığı o kadar belli olmuştu ki yanakları kızarmıştı ......
Utanan kişileri sevmem özelliklede söz konusu erkekler olunca.İnsanlar çok değişken sadece dış görünüşe önem verirler eğer güzel sen hep değerli bi kişi olmussundurYazardan: ilk hikayem beğenip yorum yazarsanız sevinirim