yeni arkadas

95 8 5
                                    

Multimedya çiğdem

İremin ağzından:

Çocuğun yanından hızlıca ayrılıp müdürün odasına gittim bu hareketime bozulmuş olucakki arkamdan saskınca bakakaldı bu tipleri iyi tanırım zengin aile çocuğu şımarık kızları kullanıp bi köşeye atan tipler.Bende ona yüz vercek akıl yok.

Sınıfımı mudurden öğrendikten sonra nefes almak için bahçeye çıktım erken gelmiş olucamki daha dersin başlamasına yarım saat vardı. Az ilerde çağrıyı gördüm kızlar basına toplanmıştı tam da tahmin ettiğim gibi birisiydi kızları kullanıyordu. Bu kızlar gerizekalımıydı resmen kemik isteyen aç köpekler gibi çocuğun basındaydılar

Bos banklardan birine oturdum ilerde bana doğru el sallayarak bi kız geldi sacları benimkinden uzundu giydiği dar pantolon güzel bacaklarını ortaya sermiştir. Bana doğru iyice yaklaştığında onu dikkatle inceledim kahverengi hafif dalgalı sacları vardı gözleri koyu mavi dudakları ise dolgundu bütünlersek güzel bi kızdı.
Elini uzatıp ben cigdem dedi
Yapmacık bi gülümsemeyle ben ses çıkarmadan önümdeki duvarı izliyodum elini geri çekerek biraz kabayız heralde dedi. Konuşur konuşur gider sanmıştım ama gitmedi bi sure ikimizde sessiz kaldık.
Tekrar konuşmaya çalıştı daha fazla direnmeyip konuştum o sordu ben cevapladım. Bu kızı sevmiştim iyi biriydi içten samimiydi.

Daha önce sadece 1 tane yakın arkadaşım oldu kimse sevmezdi bizi olmadık şeyler derlerdi oda benim gibi bu tür dedikoduları takmazdı.
Zamanın nasıl geçtiğini anlamazken artık sınıfa çıkmamız lazım dedi tamam diyerek onu onayladım aynı sınıfta olduğumuzu merdivenlerde çıkarken öğrendim. Sınıfa girdiğimizde çağrıyı gördüm oda mı bu sınıftaydı yani sanırım ruyadayım saçma sapan tesadüfler le karsı karşıyayım .

Çağrı beni görünce alt dudağını kıvırıp yanında oturan kıza gitmesi için işaret yaptı kız dudak büküp bana sinirle soluyup kalktı. Cagrının kas göz işaretinden anlayıp kafa sallayıp yanına oturdum.

Cagrının yanına oturduğumda dikkat le beni izliyodu bunu fark etmemek için salak falan olman lazımdı. Yan gözle baktığımda baktığımı görmüş olucakki rahatsızca yerinde kıpırdandı onun bu hareketine gulmemek icin dudaklarımı bastırdım aynı uçmaya çalışan tavuklara benziyıdu.

Hoca sınıfa girdiğinde kimse takmadı bile ha bide atladıgım bisey daha var okulda forma yok serbest kıyafet. İlk dersi uyuklayarak geçirdim. Sanırım uyumayı biraz abartmısım uyandığımda 5 inci dersteydik sadece 3 ders kalmıştı ve benim heryerim tutulmuştu. Tenefuse cıktıgımda korudarda genirken bi kız bilerek omzuma çarptı. Onune bak sikerler dedgimde gözleri fal tası gibi açıldı her kez dikkatle bizi dinliyodu arkadan bi el beni dışarı sürükledi bu kişinin çiğdem olduğunu anlamam çok geç olmadı.

Çiğdem bana doğru yaklaşarak napıyosun sen dedi bende bisey yapmıyorum bilerek omuz attı dedim olsun ses cıkarmasaydın O okuldaki önemli kızlardan biri anlamayan gözlerle ona baktım yani tiki kızlar olur ya arkası çok olur çevresi yani nolmus yani dediğimde gözlerini devirmekle yetindi

Sen burada dur ben çantamı alıp gelcem dedi offlayarak tamam dedim ileri banklara oturmak için yürüdüm yanıma sarışın bi çocuk oturdu .
Sırıtarak bana baktığında ne oldugunu bile anlamadım elini uzattıgında sadece ismimi soledim ve gozlerimi devirdim bole yaptığımda gerçekten çok havalı oluyorum

Cigdemin hızla adımlarını görünce kahkaha atasım geldi ama yapmadım neden o kızdan kaçıyorum ki bu çok saçma dövüşmek isteyen gelsin ben burdayım kimseden korkacak değilim .çigdemin zoruyla okuldan çıktım normalde okulu sevmem ama şuan o kızdan kaçıyomuşum gibi gözükcek

Saat 4 e yaklaşırken ileriden o kızı gördüm arkadaşlarıyla yanımda çiğdem yoktu korkmuyodum kız ezikleyici bakışlarla bana iyice yaklaştı tabi arkadaşkarıyla korkak gibi geleceği varsa göreceği var bunun gibi kızları yolmam 2 dakka mı alır anca kız bana yaklasarak herkezin duyacağı ses tonuyla korkak diye duyuru yaptı parkın ortasında sinirlerim damarlarımda atarken kızı yere yatırıp tekmelemeye başlamıştımki cağrı bizi ayırana dek ben deli gibi tepinip bırak beni diyordum kız ise yapma diye ağlıyordu herkezin bizi izlediğinin farkındaydım hala sinirim geçmemişti çağrı beni arabaya sürükledi napıyosun biraz fazla abarttın dedi
Fazla mi abartmıstım bilmem ama sinirimi cok bozdu
Hakketti diyerek kestirip attım hoşuna gitmiş olucakkki sırıtıp hırçın kızları severim dedi bu söz içimde alevlenme olurken neden böle hissettiğimi düşündüm .
Çağrıya nereye gidiyoruz dediğimde yolun ortasında durdu ormanlık bi alandı pek araba falan da yoktu arabadan çıkıp önüne oturdu dışarı çıkıp çağrı noluyo dedim. Beni kendine çekip seni seviyorum gibisinden bişeyler fısıldadı geri çekilip bi tokat geçirdim sadece seni denedim diye kahkaha attı kalbim oyle hızlı atıyoduki sanki yerinden çıkıcaktı
Yaptıgı sakanın gercek olmadığını duyunca dünyalar basıma yıkıldı sanki sadece caresizdim yaptıgı eşşek şakasının üstüne koşarak ormana ilerledim çağrı peşimden geliyordu ama ben daha hızlıydım calılıkların arasına saklandım boylece beni bulamayacaktı

İrem cık yoksa kotu olucak bak gidiyorum dedi. Aksama kadar orda bekledim cagrıdan bi ses yoktu ve cok soğuktu. Korkmaya başlamıştım iyice acaba çağrı napıyodur kesin eve gitmiş çoktan uyumuştur kurt ulamasıyla aniden yerimden firladim koşarak yola geldiğimde arabanın içinde uyuduğunu gördüm arkama baktığımda kurt ta pesimden geliyordu kendimi arabaya atar atmaz kapıyı kilitlendim çağrıyı durterek uyandirdim ama uyanmadi kurt araba kapısında ugularken çağrı uyanmamakta ısrar ediyordu eğilerek kapısını kitledigimden göğsüme bir buse kondurdu bunu yapması içimi eritirken omuzunda geriye ittim seni hırçın kız dedi yanaklarim kizarirken hadi artık gidelim dışarıda kurt var dedim biliyorum diye sırıttı gulurken çok tatlı oluyor bu çocuk bi daha gulmesin .Ben etrafı izlerken iyice mayismistim yarım saatlik bi yoldan sonra kulübe gibi bi yere geldik kalkacak halim yoktu gözlerimi bile zar zor aciyordum. Kulübeye benzer bu yere girdiğimizde odayı hafif aydınlatan bi lamba ve şömine gördüm beni koltuğa yatirdiginda tüm soğukluk bedenimi sardı çağrı pantolonunu ve tişörtü nü çıkararak yanıma yattı napiyosun diyerek iteledim ama su an o kadar halsizdim ki bunu yapmaya gücüm yoktu beni susturark kollarını belime sardı alnimi öperek uyu artık dedi ...

kısa cevapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin