Capitolul care nu e capitol dar este trist și nu are legătură cu cartea

77 8 9
                                    

Păi...azi a fost o zi îngrozitoare. Unchiul meu, cel mai tânăr de doar 27 de ani a...murit într-un accident rutier. Mașina se află în acest moment în fața porți iar...unchiul meu la morgă. Mama încă mai are urme de sânge pe mâini și... soția lui delirează în continuu. Fiul lui are doar 2 ani nu înțelege nimic. Foarte trist era faptul că celălalt unchi al meu, azi se căsătorea, bănuiesc că se va anula. Fratele unchiului meu se afla și el în acel moment în mașina care a fost lovită de un BMV, dar el este bine, fără nici o zgârietură. Bunicul meu nici măcar nu știe, nimeni nu i-a spus că este...(știți voi cum) ci că este bine. Ironic este că cel care era șoferul BMV-ului este un polițist care a fugit, iar în acest momemt nu știm unde este. Mâine va fi o reculegere și el va fi adus de la morgă. Bunica mea este la morgă nedormind, cu siguranță. Se află tot felul de oameni în curtea mea dar primul care a venit a fost un coleg care îmi este vecin împreună cu mama și tatăl său. Au aprins o lumânare care acum cred (,) că este la bucătărie și colegul meu a stat împreună cu mine și ma ajutat până când am decis să merg în casă, iar dacă citește asta îi mulțumesc.

  Aveam nevoie să mă descarc așa că vă rog nu mă judecați. Apropo...puteți începe să lăsați întrebări pentruQ&A.

Știai că ?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum