Ben Melek.22 yaşındayım Üniversite'den yeni mezun oldum keske olmasaydım keske o gün gelmeseydi keske büyümeseydim hiç keşkelerin bitmiyor.Mezun Olduğum gece partimiz vardı ve annemlerden beni bırakmalarını istemiştim.Ben böyle isteyince onlarda sonra Yemeğe gideriz diye birlikte gelmislerdi(Annem ve Babam) İşte mekana varmasan önce bir araba takla atarak üstümüze çıkmıştı.Annem ve babam yol kısa diye kemer takmamıştı.ancak ben arkada Olduğum için şans eseri kurtulmuştum.keske kurtulmasaydım diyorum onlarla beraber cennete gitseydik onlar varken o kadar huzurlu ve mutlu bir hayatımız vardı ki anılar hiç aklımdan çıkmıyor.Onları çok seviyorum ve özlüyorum.Zaten sığınabileceğim bir akrabam yoktu bu süreçte Melis yani kardeşim kadar Sevdiğim arkadasım hep Yanımda oldu.Ailemden kalan mirasla bir süre idare ettim.Depresyonda Olduğum için hiçbir sey yapmamıştım.Ancak ailemden kalan parada bitmek üzereydi.İş aramaya başlamalıydım.Çocukları çok severdim belkide bu bana annem Tarafından aşılanmıştı çünkü hiçbir zaman çocuklara kıyamazdı bende kıyamıyorum o Yüzden bakıcı aranan yerlere baktım birkaç yer vardı.Sıra dolaşacaktım hepsinin maaşı gayet iyiydi ancak birinin fazla yüksekti ancak onuda diğerleri gibi değerlendirecektim çünkü bana belli miktarlar yeterdi o Yüzden normal olanlardan başladım ancak her gittiğim yerde iş kapılmıştı.En son KAYA MALİKANESİNE gelmiştim içimden dualar ediyordum umarım iş kapılmamıstır diye.Gittiğimde kapılmadığı ve benimle görüşüleceği söylenmişti bu Söylenenler çok mutlu olmuştum işi alma ihtimalim vardı ancak Şartları olacakları söylendi bakalım şartlar ne olacak.
Rüzgarın anlatımından:
Oğlum Ateş için bakıcı arıyordum ama çoğu buraya gelip yavşaklıktan başka bir şey yapmıyordu onlara Oğlumu emanet edemezdim hayatımda tek değer verdiğim Seydi! Ailem değil çünkü benim babam mafyaydı ve annemle beraber gittikleri bir aksam yemeğinde vurulmuşlardı ve orda ölmüşlerdi bende bunu onları yapan kişileri buluşmuştum ve hayatlarını bitirmiştim artık mafya işlerine bulaşmıştım.Ancak umrumda değildi ailemin Kanı yerde kalamazdı.Babam çok büyük bir mafyaydı fakat ben arık ondan daha büyük daha genç ve daha çok korkulan bir mafya olmuştum Oğlumdan baskasına değer vermezdim ve tabiki evimizin Çalışanları vardı ailemin olduğu zamanlardan Elif sultan ve Sedat amca onlar da benim için önemliydi.
Çok sert biri olmuştum Oğluma bile bazen Yumuşamayı unuturdum.Diyorsunuz oğlunuzun annesi Yağmur bir sürtüktü benden saklamıştı hamile OLDUĞUNU sonrada intihar etmişti .GERİZEKALI!Bunlar tekrar tekrar aklımdan geçerken evin çalışanı girdi içeri ve yeni bir bakıcı Adayı OLDUĞUNU söyledi peki gelsin bakalım ama yinede bu işin olmayacağını düşündüm.Tanışma kısmı 2. Bölümde gelecektir.Bu benim ilk hikayem o Yüzden harika olmayabilir.Ama okursanız beğenebilirsinizde kim bilir.Okursanız sevinirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Bakıcısı(Ara verilmiştir)
RandomHer şey o gün değişmişti...Evet o gün üniversite bitiyordu mezun oluyordum!İste en kötü günümde o gün bizim kaza yaptığımız gün.Ailemin öldüğü gün Canımdan can Gittiği gün.Ailemden kalan para da bitince is aramam gerektiğini anladım.Sonra iş aramaya...