GERİZEKALI!Bunlar tekrar tekrar aklımdan geçerken evin çalışanı girdi içeri ve yeni bir bakıcı Adayı OLDUĞUNU söyledi peki gelsin bakalım ama yinede bu işin olmayacağını düşündüm.
****
Rüzgârdan devam
Olmayacağını düşündüm çünkü Ateş gelen kadınların hepsi bana yavşadığı için onları istemiyordu hiç biri onla ilgilenmiyordu.O Yüzden bilemiyorum.Meleğin anlatımından:
Odaya girmek için onay beklerken bir ağlama sesi duydum.O yöne doğru gittim hemen sonra Ağlayan tatlı mı tatlı bir erkek çocuğu gördüm yani bakıcılık yapmak için geldiğim çocuk.Yanına gittim bir Görevli üstünü değiştirmeye çalışıyordu ama o istemiyordu yanına gittim.niye giymiyorsun dedim.Çünkü bu kıyafetleri sürekli babamın yanında duran kadın verdi ve dedi ki bu giyeceksin ve beğendiğini söyleyeceksin yer cücesi dedi dedi.
M:Canım gel o zaman başka bir şey giyelim bu arada senin ismin ne dedim?
A:Senide istemiyorum sende benimle ilgilenmeyip hep babamla ilgineceksin dedi.
M:Hayır canım sana söz veriyorum eğer işe alınırsam benim için hep ön planda olacaksın bitanem.
A:Söz ver hep benimle ilgileneceksin.
M:Söz veriyorum seninle hep ilgilenecem.Biliyor musun ben seni çok sevdim zaten.
A:Ağlıyarak ben sana güvencem o zaman tımam mı şözünü tut lüfen lüfen (tamam mı sözünü tut lütfen lütfen. bebek olduğu için böyle yazıcam.)
M:Canım bak söz verdim ağlama artık üzülüyorum hadi gel üstünü değiştirelim biz yanımızdaki görevli ise Çoktan gitmişti o Yüzden bana odanı gösterir misin küçük bey dedim.
A:tamam
M:odasına geldik ve hadi canım dedim ve Tişört pantalon çıkardım hadi canım sen giy ben dılarda bekliyorum dedim.
Meleğin anlatımı:
O Sırada içeri bir adam girdi nerde lan oğlum diye gürledi naptın lan ona dedi.
M:Öncelikle ben ona hiçbir şey yapmadım şuan giyiniyor.
O Sırada Ateş çıktı. Babajım noldu niee bayırıyosun.(babamın noldu niye bağırıyosun)
R:Babacım bu kadın sana bir şey yaptı mı
A:hayıyyy ben oyu şok sevdim hep bizle kalşın (hayır ben onu çok sevdim hep bizle Kalsın)
R:Tamam Babacım bu kadın artık bizimle kalacak.Ayrıca Melek bu evde yatılı kalacaksın ve hep ateş ile ilgineceksin okul saatleri dışında .
M:peki patronum
R:Hah? Patronum
M:patronumsunuz ve isminizi bilmiyorum?
R:rüzgar
M:Peki Rüzgar bey
A:aaa abla Şenin adın meyek mi
(Aaa abla senin adın melek mi?)
M:Evet bitanem
A:Benim uykum geydi meyek hayi yatalım beyimle yatayşın di mi (benim uykum Geldi hadi yatalım benimle yatırsın di mi)
M:evet bitanem hadi gidelim.Bölüm bu kadar Olaylı değildi normal bir bölümdü ben yurtdışında olmama rağmen yazmaya çalıştım bugün döndük sizde gelsin artık dediniz yeni bölüm geldi ve diğeri Türkiye'de Olduğum için çabuk gelicektir.Beğenirseniz sevinirim 💜 MEDYA MELEK VE RÜZGAR KOMIK HALLERI
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Bakıcısı(Ara verilmiştir)
De TodoHer şey o gün değişmişti...Evet o gün üniversite bitiyordu mezun oluyordum!İste en kötü günümde o gün bizim kaza yaptığımız gün.Ailemin öldüğü gün Canımdan can Gittiği gün.Ailemden kalan para da bitince is aramam gerektiğini anladım.Sonra iş aramaya...