Yoongi'nin Ağzıdan;
Güzelim tatil varken okulların açılması, acı verici. Alarmın sikilesi sesiyle uyanmadım hahah böyle bir başlangıç bekliyorsunuz demi üzgünüm sürtükler ben farklıyım.
Ayaklarımın soğuk zemine değmesiyle irkildim. Doğrulup tökez adımlarla banyoya ilerledim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra odama dönüp sade siyah pantolon ve siyah t-shirt giydim sadeyken bile seksiyim ben dağılın. Saçlarımı ellerimle düzelttikten sonra çantamı alıp odadan çıktım. Kahvaltıya falan gerek yok çünkü nefret ederim yapan kimsede yok zaten. (Y/N: Acıların çocuğu yoongii ) Susar mısın geri zekalı acı çekiyorum şuan. (Y/N: Acılaaar acıllaar kıyamam yoongii ) Sus ve yazmaya devam et salak yazar.
Okulun ilk günü olduğundan normale göre daha erken çıktım dışarı zaten yeni bir okula transfer oldum fazla klasik değil mi? öyle ama Namjoon için buna bile katlanırım. Namjoon ne alaka diyorsunuz tahmin ediyorum bu salak için kendi okulumdan onun okuluna geçiş yaptım. 2.5 yıldır platoniğim bu gereksize ama artık değil. Zaten uzak olmayan okula geldikten sonra kapşonumu kafama taktım. Evet fark edilmekten nefret ederim çünkü insanların hepsi aptal. Kulaklığımı da taktıktan sonra okula giriş yaptım. Lanet olsun ki bana bakıyorlar bundan nefret ediyorum! fazla nefret ediyorum. Herkesi görmezden gelerek sınıfa doğru ilerledim. Dersler umrumda bile değil Namjoon için geldim buraya sonuçta. Dersin başlamasına 1 dakika kala öğretmen gerzeği geldi şimdi kesin bu beni tahtaya da kaldırır. Neymiş efendim adın ne nerden geldin kims--
"Görüyorum ki yeni bir öğrenci gelmiş okulumuza kalkıp kendinizi tanıtma zahmetinde bulunursunuz umarım."
Lanet göbekli moruk! kalkma gereği bulmadan söylendim.
"Suga."
Soğuk kanlılığımdan olsa gerek irkilmişti umrumda da değil açıkçası. Ben bir tek Namjoonnie'me iyi davranırım awww~ (Y/N: Yoongi'yi de kaybettik..) Sen bir sesini kessene manyak kız! (Y/N: .. )
Beni çokta umursamayıp ders anlatmaya başlaması işime geldi açıkçası fazla açıkçası diyorum açıkçası susuyorum açıkçası of neyse.
Trol surat ifademden ayrılıp ciddiyete büründüm. Yüzüme karıncalanma hissi gelmesiyle izlendiğimi fark etmem geç olmadı. Kimin baktığını görmek için kafamı çevirmemle şaşırmadım açıkçası. Uzaylı mal V. Sırıtıp kafama kağıt fırlatmasıyla gözlerimi devirdim görsün o tenefüste nasıl dövüyorum. Kağıtı açıp yazanları okumaya çalıştım ne kadar okuyabileceksem?
"Yah swagcim Namjoonnieni çok özledin sanırım kafamda çok güzel planlar var ikiniz için gene ben perfect ben happy ben fabuoulos B)"
Kafasını siktiğim devreleri yaktı gene ne planı varsa. Tae'yi nereden tanıyorum diyorsanız yakın olduğum tek kişi gittiğim bir barda yakın olduk evet bu malla barda neden yakın olduğumu ben bile bilmiyorum sadece fazlalık..
Kağıdı yırtıp yere fırlattığımda öylece oturdum. Kapının açılmasıyla gene şaşırmadım bu Namjoon'du her zamanki gibi derse geç giriyor bad boy'umuz. Tabi gelmesiyle kalp atışlarım hızlanmadı değil. Her zamanki yerine oturmasıyla yüzüme sırıtış yayıldı. Kakaotalk'a girip mesaj atmalıyım.
sugaxxswag: Derse geç girmemelisin bebeğim..
Yüzündeki şaşkınlıkla kahkahamı bastırmaya çalıştım ne kadar başarabildiysem. Bu halleri beni tahrik ediyor açıkçası...her şekilde beni tahrik ediyor.
coolrmonster: Bir saniye yah..sen beni mi görüyorsun! ah saçma oldu neyse ne! çık ortaya!
sugaxxswag: Neden beni görmek istiyorsun? Konuşalı bu kadar olmuşken niye?
coolrmonster: Ben sadece...hislerim böyle diyor sadece görmek istiyorum seni, bu.
sugaxxswag: Şimdi değil Namjoon ama bil ki yakınındayım ve senin hakkında her şeyi biliyorum sana yaklaşan kız olsun erkek olsun herhangi bir cisim olsun, onu ortalıktan yok ederim. Kızlara yaklaşma ölürsün.
(Gönderildi 08:03)
(Görüldü 08:03)
Siktir bir de görüldü atıyor salak! görür ama bakın nasıl dalga geçiyorum.
sugaxxswag: Uyumada cevap ver be! her hareketini görüyorum bebeğim kaçamazsın..
2 dakika geçmesine rağmen umursamadan uyumaya devam etti.
sugaxxswag: Sen öldün Kim Namjoon!
(Gönderildi 08:21)
(Görüldü 08:21)
coolrmonster: Madem uyumaya çalıştığımı görüyorsun sesini kes aptal! nasıl sapıksın sen!
sugaxxswag: Sana beni görebilme şansı verecektim ama madem sapığına böyle davranıyorsun..şansını kaybettin Joonnie.
coolrmonster: Burada kafasına göre davranması gereken bendim ama..umrumda değilsin Yoongi aptal bir sapıksın sadece 2 gün seveceksin sonra siktir edeceksin bir anlamı yok.
sugaxxswag: Bilmeden konuşma lanet olası! bir bok bildiğin yok ben sana 2.5 yıldır aşığım be! Tam bir pisliksin Namjoon siktir git!
(Gönderildi 08:32)
(Görüldü 08:32)
( sugaxxswag kişisi sizi engelledi )
Gözlerimin dolmasına lanet ettim. Teneffüs zilinin çalmasıyla koşarak tuvalete gittim etrafta ki bakışları umursamadan. Tuvaletlerin birine girip, titrek ellerimle beceriksizce kapattım kapıyı.
Hıçkırıklarımı tutmayarak sesli bir şekilde ağlamaya başladım. Nasıl olur da ben onu böyle severken o düşünmeden beni kırabildi? en güveneceğim kişi o'yken nasıl beni aşağılar şekilde konuşur? sol tarafım da ki sızı dinmek bilmiyordu kendimi tutamayıp yeniden ağlamaya devam ediyordum bir söz canımı bu kadar nasıl acıtmıştı? Kızarık gözlerimle tökezleyerek tuvaletten çıktım hala hıçkırıklarımı bastıramıyordum. Arkadan gelen sesle canım daha da acımıştı bu bağımlı olduğum sesti Namjoon'un sesi.
"Acaba..neden ağlıyorsun aah ben Namjoon?"
Aynanın karşısında ki surata bir süre baktım o da bana aynı şekil de bakıyordu aramız da tuhaf bir çekim olmuştu anlatamayacağım dilden. Ama canımı acıtmanın cezasını ödemeliydi Namjoon 2.5 yıl boyunca çektiğim acıların cezasını almalıydı, kararlıydım onu kendime bağlayacaktım hissettiklerimi hissetmesini sağlayacağım, intikamımı alacağım. Yüzüm de ki sırıtmayla lafa atıldım.
"Suga, memnun oldum..Namjoon."