Oy vermeyi ve yorum bırakmayı unutmayın lütfen :3
*****
Namjoon'un sinirlice gitmesi tüm planlarımın boka batması ve Jungkook'un baş belası gibi kapıma dayanması.
Bok bir durum.
Taehyung ve Jimin ile yerde üçgen oluşturacak şekilde salakça oturuyorduk.
Neden yerde olduğumuz hakkında hiçbir fikrim yok. Sert zeminden kıçım ağrıdı be.
"Bir fikrim var!" Jimin'in karı gibi bağırıp ödümüzü patlatmasıyla kafasına bir tane geçirdim. Acıyan başını ovarken bana sövmeyi ihmal etmiyordu.
"Namjoon'un evine girelim saç telinden alalım ve KARA büyü yapalım vee--"
Yeniden kafasına bir tane geçirmiştim. Bende ciddiyetle dinliyordum.
Taehyung. "Mantıklı."
Bıkmış bakışlar yollayarak sövüyordum. 3 Salak olarak sövmekten başka birşey yapmıyorduk. Evet bende salaktım.
"Kapısının önüne gidip bağır 'NAMJOON SENİ SEVİYORUM ULAN!' diye."
Jimin. "Mantıklı."
"Tabi arkadan tripkolik müzik falan çalın. Benzinle ismini yazıp yakayım. Fosforlu giyinirim. Saçlarımı da diken diken yaparım. SİZ MAL MISINIZ?"
Jim+Tae: "Evet. Bu soru mu cidden hyung?"
Soran bende salaklık zaten. Jimin'in düşünür ifadeye bürünüp Taehyung'un da aynı şekilde olmasını sarhoş ifademle izliyordum.
1
2
3
Birbirlerine bakıp göz göze geldikten sonra mevzuya girecekmiş sırıtışını yaptıktan sonra sonunda bana odaklanabilmişlerdi.
"Hiçbir fikrimiz yok. Git ve o pes edene kadar sapıklık yapmaya devam et. Bende Jiminne'me bu taktiği uygulamıştım VE FINISH! Hergün sevişiyoruz."
"Sikerken öldürürüm seni Tae. Kes sesini."
Daha fazla bu saçma sohbeti dinlememek adına ayaklandım. Havaların soğuması yüzünden mont denen aptal şeyi giymek zorundayım. Kıştan nefret ediyorum cidden. Yazın leş gibi ter kokarken yarı çıplak bir şekilde pes oynamak gibisi yok. Yaşasın pisliklikliklikilik.
Jimin "Nereye hyung?"
"Biraz hava alıp geleceğim." Montumu giydikten sonra masadan anahtarları aldım.
"Hiçbir şekilde kılını kıpırdatmayan hareket etmeyi bile sevmeyen Yoongi dışarı çıkmak istiyor ilginç."
"Bu sefer böyle denk geldi diyelim."
"Dediğin gibi olsun."
Çıktıktan sonra yalnızlığın verdiği mutlulukla salakça dolaşmayı planlıyordum. Ya da hayır sahile gitmeliyim. Evet bunu yapmalıyım.
Namjoon'u fazlasıyla özlemiştim kesinlikle. Konuşurken aramızda birşey olmasa bile konuşmak rahatlatıyordu. İşleri boka çeviren kesinlikle bendim.
Şuan da intihar etmek güzel bir seçenek olmalı.
Derin bir nefes verip önceki konuşmaları açtım. Gülümsememe sebep oluyordu. Baktığım da en son ona engel attığımı fark ettim.