''Mısra oda 18 seni bekliyor.'' Dedi. Songül.
''Yorgunum ben. Elif'i gönder.'' Dedim.
Hiçbir erkeğin altında yatacak kadar halim yok kusura bakma songül.
''Lan sürtük özel olarak seçilmişsin çabuk hazırlan.''
''Tamam be.'' Diyip çıktım odama. Hemen hazırlanıp aşşağıya indim.
''Songül.''
''Lan songül.''
''son-gül.'' diye en son bağırınca duydu sürtüklerin başı.
''Hayırdır kimmiş.''
''Kim kimmiş.''
''Beni özel olarak çağıran piç.'' Dedim. Yani sonuçta burada benden daha güzel ve daha güzel fizikli sürtükler varken niye ben?
''Ne biliyim lan ben.'' diye kükredi songül. Bide ciyak ciyak oruspular gibi sakız çineyişi var. Aa benim söylediğimde laf yani sürtüklerin başından ne beklenirki. Or-us-pu.
''Oda kaçtı?''
''18.''
***
Odanın kapısına gelince üstümü başımı düzerttim. Çantamdan aynamı çıkartarak kırmızı rujumu tazeledim. Güzel olmak farz hacı.
Kapıyı açtım ve içeri girdim, içeride sigara içen bi kas yığını görmemle gözlerim fal taşı gibi açıldı. Aman allahım.
Pff kesin tipinde bir yamukluk var demedi deme. Ben içeri girmemle o da camdan bir hışımla bana doğru döndü. Yani o kadarda tipsiz deyilmiş. Özenle yaratılmış kumral saçları, parım parım parlayan ela gözleeri, kasılmış kemikli yüz hatları. Mütüş mütüş.
Yakışıklı bana doğru yürümeye başlayınca napacağımı şaşırdım. Resmen kaçacak delik aradım ya. Üf bastılar bana sakin ol mısra sakin sadece onla birlikte olcan sabah olunca zaten seni hatarlamıyacak sakin hatırlamayacak.
Karşıma geldiğinde durdu ve elimden tutarak beni yatağa otutturdu. Sonra kalktı ve
''bir şey içmek istermisin?'' dedi. Sesindeki o pürüssüzlük, o korkutucu bakışları beni benden aldı. Hem biyandan ürkütücü biyandan da tatlı olmayı nasıl başarıyor anlamadım.
''Hayır''demekle yetindim sadece.
Omuz silkti ve gelip yanıma oturdu. ''Peki napmak istersin?'' diye sordu. Şaka mı ne sanki buraya napmaya geldiğimi bilmiyor bay gıcık.
''Sence.'' diyip sağ kaşımı kaldırdım.
''ah ben ondan bahsetmemiştim.'' diyip gülmeye başladı bay gıcık. Oha lan bune gamzeleri var. ' o kaslı yüze hiç oldumu bebeğim beybifeys gibi olu verdin birden'.
''Neden bahsettin peki.'' Demeye çalıştım. Tabi ki yapmacık bir gülüşle.
Birden yüzü soldu düşünür gibi oldu ve omuz silkti.
Bu davranışını ele alırsak şuan sex yapmak istemiyor ne biliyim istekli gibi ama bir şey var sanki kesin rahatlamaya ihtiyacı vardır yoksa niye sohbet etmeye çalışsın ki dimi yani.
Birden bu düşüncelerimi ele alarak bay gıcığın dudağına yapışı verdim. Yapışmamala beni altına alması bir oldu. Demek ki doğru yoldayım.
Bay gıcık o kadar serti o kadar tutkulu öpüyor ki sanki beni kaçırcaklar sakin ol be ben kaçmıyorum.
Canım çok yanıyor, nefesede ihtiyacım var. Kendimi aniden çektim.Bay gıcıkta anlını anlıma yasladı ve
''Seni istiyorum.'' Dedi.
''Bende.'' Dedim. Aynı saniyeler içinde.
...: Yeni bir bölümle karşınızdayım sevgili okuyucularım. 1.Bölüm'de size söz vermiştim +18'lik bölüm için yazamadım kusura bakmayın.
...: YORUMLARINIZI VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM.
***
YENİ BÖLÜM İÇİN SINIR 5 VOTE VE 5 YORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÜRTÜK
ChickLit“Gün içinde 8.000 adım atıyorsun.Yaklaşık 50 ortama giriyorsun.2.000 insan yüzü görüyorsun.100 kişiye sarılıyorsun ve 300 kere gülümsüyorsun.Kafandan yaklaşık 10.000 düşünce geçiriyorsun.Milyonlarca hayal kuruyorsun,yaklaşık 8 saat uyuyorsun ve ben...