3.BÖLÜM:''Part 2-DUYGULAR''

9K 27 8
                                    

      ŞARKIYI DİNLEYEREK OKUMANIZI TAVSİYE EDERİM. ÇÜNKÜ BU ŞARKIYI DİNLEYEREK YAZDIM BU MUHTEŞEM TUTKULU BÖLÜMÜ.

İYİ OKUMLAR. :D

Şarkı; Christina Perri- Human

   Onat ŞAHMARANDAN ;

            Mısra dudaklarını boynunun hassas teninde gezdirirken kendine hakim olmaya çalıştı. Ona teslim olmamamlıydı. Onca yıl sabretmişti şimdide sabredebilirdi. Fakat Mısra'nın küçük, pürüzsüz dişleri boynunun hassas etini dişleyince, tüm vücuduna bir şok dalgası yayıldı. Kendisini kaybetme tehlikesi olanın Mısra'nın olmadığını biliyordu. Elleriyle alnındaki düğüm düğüm olmuş saçlarını taradı. Mısra'nın kokusu onu sarmıştı. Daha önce onun cildinin hoş kokusu ve nefis kesici olduğunu hayal etmemişti. Yani bu denli güzel kokacağını. Mısranın elleri Onat'ın göbeğinin altına doğru süzüldü, tam da o anda ihtiyacı olan şeyi anlamış gibi, parmak uçlarıyla cinsel organındaki tüylerin altındaki hassas deriyi keşfetmeye başladı. 

             Onat, Mısra'nın dans eden dokunuşlarının verdiği zevkle Mısra onu tutkulu bir şekilde öperek susturuncaya kadar inledi. Onat'ı arzulu bir şekilde öperek ve dilini sıcak, nemli, tutkulu ağzına çekerek, nerdeyse onu çıldırtacaktı.

              Fakat ikisi bu oyunu oynayabiliyordu. Onat tekrar kontrolü eline alarak elini Mısra'nın gergin göbeğinde gezdirdi. Nefes alışverişi hızlandı. 

             Dokunuşuyla Mısra'nın vücuduna yayılan küçük ürpertiler onu heyecanlandırdı. Parmaklarını aşağıda onu bekleyen kestane rengi kıllarına doğru götürdü. Mısra'nın irkildiğini hissedince durdu, ardından Mısra tekrar rahatlayana kadar göbeğinde oyun oynar gibi fakat nazikçe daireler çizdi. Mısra'nın suratına baktı, gözleri kapanırken kumralımsı kirpiklerinin heyecandan nasıl titrediklerini gördü. 

              Hafif aralık dudaklarında onu zarifçe öptü. Hiçbir kadın daha önce bu kadar güzel görünmemişti gözüne.

             Parmaklarını tekrar muhteşem kıvrımlarına götürdü ve ipeksi kıllarını buldu. Mısra'nın bedenin onunla buluşmak için yükseldiğini hissedene kadar kılları okşadı. Keşif eli onu aşağıda beklerken bulduğu açık, sıcak bir çukur aradı. Onat onun heyecanının gergin çıkıntısını okşarken, Mısra'nın nefesi dahada hızlandı. İki parmağının arasında duran kayganlığı hissetti.

             Mısra Onat'a doğru bir yay şekini alarak yükseldi ve inledi. Mısra'nın ıslaklığı Onat'ın kararlı okşamalarıyla çoğalınca, Onat erkeklik organındaki baskının arttığını hissetti. Mısra'nın malum yerini öpmek ve onun tadını almak istiyordu, fakat onu çokca şımartmak istemedi. Ve kendini tuttu. Elinin altındaki şişkin ve dolu kadınlık organını hissedince Mısra'nın bacaklarını araladı ve bacak arasına diz çöktü. Çok ama çok zarifçe, kendini onun açıklığına göre sürttü ve yerleştirdi, oradaki ıslaklıkla içeri girmeye hazırlandı. Onat, Mısra'ya alışması için zaman verdi. Ardından erkeklik organın ucu Mısra'nın içine girene kadar hafifçe baskıyı arttırdı. Mısranın irkildiğini hissetti ve durdu. Onun canını yakmamalıydı. Fakat yüzünde hala o hoşnutluk ifadesi vardı. Mısra bacaklarını daha da açtı ve böylece onat nerdeyse tamamen içeri girmiş oldu. Onat dondu, bir an bekledi. Mısranın bakire olmadığını biliyordu ve onu şuan farkediyordu ama onun canını yakmak istemedi istemsizce. 

         Ardından kaygan kadınlık organına yaptığı baskıyıyı iyice arttırdı. Fakat Mısra'nın keskin nefes alış sesi tekrar durmasına sebap oldu. Yapamıyordu bir türlü, ona kıyamıyordu. Biricik Meleğinin fahişe olduğunu kaldıramıyordu. Birden irkildi Onat, ona bunu yapmamılıydı. Mısra'nın kendi isteğiyle kendisiyle birlikte olmasını sağlamalıydı.

       Onat geri çekilirken. Mısra inleyerek; ''Ben iyiyim.Durma'' dedi.

       Onat'ın asıl durma sebepi bu değildi. Mısranın şehvetine kapıldı sadece bunların hiçbirini yapmıyacaktı. Mısra: ''Canımı yakıyorsun. Devam et. Lütfen.'' demesini işitti. Zaten durmak istemiyordu ve Mısra'nın böyle söylenmesi onu zorluyordu. 

       Onat durmadı. Mısra'yı kucakladı ve kaygan derinliklerine inerken adını kulağına fısıldadı. Mısra'nın tutkusu arttıkça Onat'a doladığı kollarını daha da geriyordu. Her bir baskıda Mısra ona doğru yay şekinde yükseliyordu. Mısra'nın nefesi onunkiyle hızlanıyordu. Zevk inlemeleri onunkilerle beraber yankılanıyordu. Nefes alışverişleri birlikte hızlandı. Evet, Mısra artık onundu. Canından çok sevdiği kızı buldu ve onu kendinin yaptı. Ve Mısra'yı bırakmiyacaktı. 

          Sevişmeleri bittiğinde Onat ona doya doya baktı. Ama Mısra ondan gözlerini kaçırdı. Bu küçük az önce ona bağırp çağıran kişimiydi acaba diye kendine sordu Onat. Hırçın kız gitmişti utangaç bir kadın gelmişti yerine. 

              Hayat ne kadar da garipti Onat için 5 Yıldır Aradığı kızıı bulmuştu ve onun yapmıştı.

   MISRADAN;

         Bu adam ne garipti böyle. Dokunuşları, bakışı. İnsan doymak bilmiyordu. Ve arsız. Bune böyle kardeşim ya sıcak bastı. 

          Mısra'nın içi bir garip olmuştu. Kendini daha adını bile bilmediği adam karşısında bir an ezilmiş gibi hissetti. Ya da bu ezilmek değil di. Bu utanmaktan başka birşey değildi. Ama bu imkansızdı ki 3 yıl oldu bu işi yapalı alışmış olması gerekiyordu. Bu neydi böyle.


MERHABA BEN GELDİM. EVET EVET UZUN BİR SÜRE OLDU. AMA BU SÜRE İÇİNDE BİR ÇOK KİTAP OKUDUM VE KENDİMİ GELİŞTİRDİM. EMİNİM Kİ İLK BÖLÜMLER VE ŞİMDİ Kİ YAZDIĞIM BU BÖLÜM ARASINDA ÇOK FARK VARDIR. 

    SİZE BİR KONUDA AÇIKLIK GETİRMEK İSTERİM BEN BU KİTAPI YAZARKEN HER BİR BÖLÜMÜN BİR BİRİNDEN AYRICALIKLI OLACAĞINI DÜŞÜNEREK YAZDIM. YANİ ONAT'I BU BÖLÜME NE KADAR HIZLI SOKTUYSAM O KADAR HIZLI ÇIKARMAYI DÜŞÜNÜYORUM. AMA SİZİN FİKİRLERİNİZ BENİM İÇİN DAHA ÖNEMLİ!!!

     ONATLA MISRAYI MI ANLATIYIM BU KİTAPTA YOKSA; ONAT KISA BİR SÜRELİĞİNE KALSIN GİTSİN VE BU KİTAP CİNSEL İÇERİKLİ OLMAYA DEVAM ETSİN.

   NOT: { Onat kalsada gitsede kitap cinsel içerikli olacaktır.}

İYİ GÜNLER. :D :* <3



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 03, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SÜRTÜKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin