3.BÖLÜM:''Part 1- UFAKLIK''

12K 35 1
                                    

   Tekrardan yapıştı dudaklarıma. Bu haz çok güzel. Dudaklarımı tükenmek bilmeksizin hapsediyordu kendi dolgun dudaklarına. Ah be adam beni benden alıyorsun az sakin ol.

   Birden bire üstümden kalkıp. Bedenimide kaldırdı ve elleri yanaklarımda dolaştı.

''Çok güzelsin'' ne yani şakamı bu. Ben burda onun için zevke geliyim oda işimizi yarım bırakarak bana 'çok güzelsin' desin. Harbiden şaka gibi.

''Bunun ne önemi var.''

''Çok önemi var ufaklık.''

    Sakin ol mısra SAKİN...

''Ufaklık?''

       Tamam yaşı büyük olabilir. Ama onun bana ufaklık deme yetkisi olduğu anlamına gelmiyordu.

''Evet ufaklık.''

   Aniden onu kendimden ittim. Şuan napıcağımı ben bile idrak edemiyorum. Ama kesinlikle tek birşey biliyorum ki oda şu adamın bana 'ufaklık' diğe sesleneceğine izin vermiyeceğim.

''Sensin o.''

''Hiç sanmıyorum.'' Ah sinirlenmeye başlıyorum ama. Başlıyorum değil başladım bile.

''Kaç yaşındasın ufaklık.''

''19. Neden sordun.''

''Bende 31 yaşındayım.''

''Yuh cenabet.!''

    Oha nededim. Allah'ım sen beni kahretsen haklısın valla ne cenabet'i be. Of Mısra of. Denirmi böle bişe. Birden bire ' Bay gıcık 'beyfendinin' '  gülüşüyle kendime geldim.

''Cenabet mi?''

  Al mısra al. Şimdi nasıl açıklayacaksın. Düşün düşün. Ah buldum.

''Şey''

''Evet seni dinliyorum ufaklık.''

''Ya sabır. Bana ufaklık demeyi kes tamam mı. Aramızda 12 yaş kadar olabilir. Ama bu. senin bana ufaklık demeni yeterli bir sebeb değil.''

''Bence yeterli bir sebeb.'' dedi ve tam ağzımı açıp ona saydıracaktım ki o konuşmaya başladı. Bende açılan ağzımı kapatım onu dinlemye başladım.

''Im nerede kalmıştık bebeğim.'' diyip göz kırptı. Ve beni yatağa fırlattı. Yavaş yavaş üstüme çıkmya başlarken bende sabırsızlıkla yapacaklarını ve söliyeceklerini bekliyordum.

''Seni arzuluyorum.'' dedi birden bire değişen o boğuk ve erkeksi sesiyle.

''Bunu anlamamak imkansız.'' diyip kıkırdamaya başladım...

Evet yeni bir bölümle karşınızdayım bebeklerim😘 İnşallah beğenirsiniz. Gördüğünüz gibi 3. Bölüm part/1 i paylaştım. öğleden sonrada part/2 yi paylaşıcağım. Hepinizi öptüm salıcakla kalın.



SÜRTÜKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin