Gözlerimi camdan içeri vuran güneş ışıklarıyla açtım.hava çok güzeldi.odadan çıkıp aşağı annemin yanına indim.moreli bozuktu.zaten iki gündür bişey varda söylemiyo.yanına gidip boynuna sarıldım.ellerimi boynundan çekip
-kızım senle konuşmam gereken bişey var dedi.
-evet annecim.
-kızım bizim istanbula taşınmamız lazım.
-ne, ne diyosun anne sen benim bjrda kurulu bi düzenim var sevgilim var arkadaşlarım var okulum var bukadar şey varken ben nasıl istanbula giderim.
-kızım mecburuz babanın tayini oraya çıktı gitmemiz gerekiyor.eğer gitmezsek baban iflas edecek birazda bizi düşün lütfen.
-((ağlayarak yukarı çıktım. Yatağıma yüz üstü yatıp ağlamaya başladım.daha 17yaşındayım ve bi sevgilim var benim burda kurulu bi düzenim var nasıl giderim ben ya .hemen telefonumu açıp "SEVGİLİM "tuşuna tıkladım. Burağı arıyorum. Onla lise 1de tanışmıştım. Çok iyi biri.telefonu açtı
-(burak)=efendim aşkım.
-(hemen buluşalım sana çok önemli şeyler söylemem lazım dedim ağlamaklı bi sesle
Herzamanki buluştuğumuz yerde oturmuş beni bekliyordu.yanına koşup hemen sarıldım.
-((burak)=ceren noldu niye ağlıyorsun?
-(aşkım)=biz istanbula taşınmak zorundaymışız, babamın tayini oraya çıktığı için.
-(burak)=ne e senin burda kurulu bi düzenin var ceren ben varım ben senden ayrı kalamam.
-(=aşkım yapacak bişi yok mecburum.dedim ağlamaklı bi sesle.
-((burak)=tamam ağlama artık yine konuşuruz.dediSıkıca sarıldım belki bu son sarılışımdı.onu çok seviyorum nasıl ayrı kalıcam bilmiyorum.
.....
Motoruyla beni eve bıraktı.yarın taşınıyoruz halamlar vardı istanbulda ve hiç yüzlerini görmediğim kuzenlerim. Aslında onları çok merak ediyordum.
......
Evet bugün büyük gün ,ama benim için değil yataktan kalktım.hiç halim yoktu.ruh gibiyim.aşağı indim bavular kapının önümdeydi.((-annem))=ne bu halin git üstünü giy kahvaltı yapmadan çıkıcaz havaalanına yetişmemiz lazım çabuk.
Of ya ne bu acele anlamıyorum.odama çıktım .üzerime gri dar paça yırtık kotumu geçirip üstüne beyaz askılı giydim saçlarımı açık bıraktım ayağıma vanslarımı giyip odadan çıktım.
.......