Uyandığımda yatağımdaydım.artık ne söylecemi ne düşüncemi şaşırmıştım.inanmadı bana .boşuna duruyorum bu evde .son kez semihle konuşmaya gittim. Odasında yatağının üstünde oturuyordu.kapısı kitli değildi içeri girdim.eli sargıdaydı ve ağlıyordu.yanına gittim diz çöktüm ellerini tutup şöyle dedim.bak semih bana inanmadın güvenmedin.ama sana yemin ediyorum o adamı bilerek içeri almadım. Ben senden başkasıyla olamam ben sadece seninim ben anca senin yanına yakışırım.semih bana bunu yapma bize yapma ağlıyordum hemde çok.bana inan eğer içinde şüphe varsa şimdi giderim ve Bidaha karşına çıkmam. Ama şunu unutma ben seni çok seviyorum ve sana asla ihanet etmedim semih.hiç bişey söylemedi dur bile demedi canımıda en çok bu yaktı.odama gidip valizimi hazırladım.ve odadan çıktım son bi kez yüzüne baktım.ağlıyodu .burda bu şarkıyı açın seksendört-ölürüm hasretinle gözleri kızarmıştı.çıktım evden.annemin evine gittim.lan hayatımın içine bi güzel sıçtılar bi mutlu olmadım lan.kapıyı çaldım .annem hemen sarıldı.anne çok yorgunum odama çıkıp uyucam dedim.
SEMİH=ona inanıyorum ama bunu söyleyemiyorum bana bu nasıl yaparlar kendime yediremiyorum o berk pişini bulup acısını çıkarmazsam lan.
......
BERK=lan kim bu ya evimde bile huzur yok.SEMİH=lan şerefsiz sen nasıl yaparsın lan bunu bana.
BERK=dur semihcim bu senin daha iyi günlerin sen benim sevgilimi nasıl elimden aldıysan bende cereni senden alıcam canını alıcam senin ama sen yaşıcaksın .
SEMİH=hiç bişey demeden çıktım evden.cerenden özür dilemeye gittim kapıyı nurdan teyze açtı. Cerenle konuşmaya geldim.yukarıdaki odasını gösterdi.kapıyı açtığımda yatağına yatmış ağlıyordu.of ben ne malım ya ah be güzelim.yanına gittim.
(Niye geldin defol git evimden.)SEMİH=güzelim affet bi hata yaptım sana inanmalıydım.nolursun.
(Kıyamıyordum.hemen boynuna sarıldım bidakine inanırsın dedim sırıtarak.yarın doğum günümdü. Acaba semih biliyomuydu.)SEMİH=güzelim ben artık gidiyim yarın hazır ol almaya gelicem.
(Tamam paşam.)<3
.......
SEMİH=sabah erkenden kalktım .Bugün büyük gündü.güzelimin doğum günüydü.bi kafede insanlar otururken ona sürpriz yapıcam ve evlenme teklif edicem.(Acaba nereye gidicez ya bilmiyor ki bugün doğum günüm şapşal.semih efendi madem şort giymeye kızıyo.bende elbise giyerim.siyah askılı hatlarımı belli eden dizimin üstünde bi elbise giydim. Altına platformlu bi topuklu ayakkabı.güzel bi eyeliner çekip kırmızı bi ruj sürdüm.telefonuma mesaj geldi.semihten ayyy aşkımcım ya aşağıda bekliyormuş .kapıyı açtığımda semihin yüz ifadesini görseydiniz gülme krizine girerdiniz .o nasıl bi bakıştır ya.
SEMİH=offf allahım sana geliyorum.vayy vayyy güzelim harika olmuşsun.
........
(Güzel bi kafeye gelmiştik .oturduk.bütün insanlar bana bakıyodu .dobe dobe neyime bakıyorlar acaba. )SEMİH=zavallım ya hiç bişeyden haberi yok.
(Önüme bi pasta geldi üstünde yüzük vardı lan noluyo bismillahirrahmanirrahim allahım sen benim aklımı koru.önümde diz çöküp ellerimi tuttu.
SEMİH=güzelim BENİMLE EVLENİRMİSİN??<3
(Ay şimdi bayılcam .ayağa kalktım kocaman bi EVETTTT.dedim ve boynuna sarıldım.
.....