İstanbull

81 16 13
                                    

Ve o zorlu yolculuk sonunda istanbuldaydık.eniştem bizi havaalından alıp evine götürüyodu.bi ev bulana kadar halamlarda kalıcakmışız.

-arabadan indik kocaman bi evin önünde durduk.
((-enişte))=işte burası .hadi bakalım geçelim eve.
(Korkarak ve utanarak eve girdik .halam açtı kapıyı.adını bile bilmiyorum.Bizi Görünce şok oldu.hemen anneme sarıldı. Sıra bana gelince şöyle bi baştan aşağı süzdü.

((Hala))=ceren mi bu? Çok büyümüşsün güzelim .kocaman kız olmuşsun. Buyrun geçin içeri.

İçeri girdik salon aynı şato gibiydi kocaman.koltuğa oturduk.annem bavulları yukarı yerleştirmeye çıktı . Babam eniştemle bahçeye çıktı.kaldım tek başıma kocaman evde.etrafı süzüyordum.kafamı merdivenlerden tarafa çevirince kısa süreli bi şok geçirdiim.lan bu kim allahım inşallah kuzenimdir .lan bu insan falan değil .taş bişdiğin meteor bu ya.uzun boylu sarışın ela gözlü bi çocuk. Bende o sırada açık olan ağzımı kapatmaya çalışıyorum tabii.çocuk bana tip tip bakıyo insan bi hoşgeldin der .tam o sırada merdivenlerden halam indi.

((Sevim halam))=aa semih bak kuzenin ceren tanıştırmayı unuttum.istanbula taşındılar.bi ev bulana kadar burda kalacaklar

Yüz ifadesi bi değişti hiç gülmedi.

((-semih))=hoşgeldiniz.anne ben dışarı çıkıyorum arkadaşlarımın yanına.

((-sevim halam))=oğlum hazır tanışma amaçlı cerenide götür arkadaşlarınla tanıştırırsın.

Umursamaz bi tavırla hatta hiç .istemeyerek.
((Semih))=iyi peki madem.
......
Kapının önünde mercedes vardı.yuhh onun arabasımı bu şimdi.allahım sana geliyorum .arabaya bindik . İlk konuşan o oldu.

((-semih))=bak kızım gidicez oraya arkadaşlarımla konuşmıcaksın bana karışmıcaksın kim olduğun beni ilgilendirmez. Anlamışsındır diye umuyorum?
(Gıcık nolcak insan bi güler adımı falan sorar)
......
Kafeye geldik .kafenin içinde bi grup insan Dikmiş gözlerini bize bakıyodu.gidip yanlarına oturduk.
.....

HayırdırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin