Eve geldik beni odaya çıkardı.yatağa yatırdı.yanıma yatıp bana sıkıca sarıldı.bunu bana niye yapıyordu anlamıyorum.gözlerimi açıp semih beni neden kıskanıyosun ,kavga ederkende benim olan dedin.lafımı yarıda kesti.
SEMİH=benimsin çünkü güzelim kıskanırım da kızarımda.
( nasıl yani şimdi biz sevgilimiyiz)SEMİH=istersen oluruz güzelim dedi sırıtarak.
(Gözlerimi kapatıp sıkıca sarıldım.kokusunu içime çektim.mis gibi kokuyordu.)kollarında çok rahatım hiç korkmuyorum.tam seni seviyorum dedim kapı çaldı.ben bakarım dedim aşağı indim.gördüğüm kişiyle ben şok.SEMİH=güzelim kim gelmiş.allah allah niye cevap vermiyo bu kız ya bi bakıyım şuna
(Niye geldin nasıl geldin defol git )BURAK=kızım benden okadar çabuk kurtulamazsın ayrılmıyorum.
(Beni duvara yasladı nefes alamıyordum.itiyorum ama bişey farketmiyodu.)o sırada semih geldi burağı döndürüp yumruğu suratına gömdü .
SEMİH=sen kimsin lan hayırdır,
BURAK=asıl sen kinsin lan ben cerenin sevgilisiyim .
(Hayır değilsin sen benim hiç bişeyim değilsin defol git burdan.)semih artık dayanamadı ağzını yüzünü dağıttı.ondan sonra hiç bişey hatırlamıyorum.
.......
SEVİM HALAM=ceren kızım iyimisin bak annen perişan oldu hadi kızım uyan
(Gözlerimi yavaşça araladım.en son hatırladığım semihin burağı dövdüğüydü.zaten elini sargıya almışlar.
......
Eve gelmiştik.annemle halam karşıma oturmuş .semihte yanıma.ANNEM=kızım senle önemli bişey konuşucam.ben evi buldum .hatta satın aldık.
(Gözümdn yaşlar süzüldü.seviniceğimi sandı galiba.anne sen benim hayatımı alt üst ettin şimdide burdan taşınıyoruz diyosun yeter artık anne bıktım hayatıma karışmandan. bi hayatım vardı onu unutup istanbıla geldim ama aynısı olmıcak ben semihi bırakmıcam .semih elimden tutup kaldırdı kapıya yöneldik.
SEMİH=nurdan teuze siz merak etmeyin bana emanet ..
.....