Soubory F.B.I. :

460 29 7
                                    

Chat:
.....
- Nééé já to vždycky nechtěně zmáčku to (y) [tlačítko like na messengeru]

- Třeba to je ďábelský plán majitele messengeru. Mohli bychom udělat příběh jak vznikl messenger i když chtěli prvně třeba založit farmu na banány. ..

- Takže příběh o Messengeru.... (Teď si představ tu hudbu jak si v Kriminálce Miami nasazují brýle)
Jeden zasloužilý otec 7 dětí a jednoho dědy toužil po životní změně

- A tak se rozhodl, že splní cokoliv mu nařídí jeho domácí mazlíček. Miloval ho ze všeho na světe nejvíce ( až na sběratelské kartičky z Billy).

- Domácí mazlíček - kávovar - rozhodl, že se ze zasloužilého otce (říkejme mu třeba Barack Obama) stane podnikatel... ale jednoho dne do domu vtrhl Krokodýl Dandý

- Byla to láska na první pohled. Jejich oči by se jistě začaly do sebe okamžitě vpíjet, nebýt toho, že si Obama vypíchl jedno oko párátkem a druhé mu vypíchl doktor při prohlídce, aby to prý nebylo divný.

- Pořád si spolu museli psát o bazénu a banánech a protože krokodýl dandý (velké písmeno si nezaslouží) objevil internet, email, facebook, instagram atd. napadl ho skvělý nápad

- Viděl na internetu inzerát. Stálo tam: Kdo chce kam, dostane opici! Tak se Obama rozhodl že vymění svých 7 dětiček za opici. Když tak učinil. Začal vymýšlet jméno. Opice všechno vykecala tak ji dal jméno Messenger. Kávovar ale žárlil a tak opici svázal a prodal. Obama velice truchlil a proto na počest opice založil komunikační aplikaci Messenger.

- Kávovar znásilnil Dandýho který má až do konce svých dnů fóbii z kávy a kávovaru.

Ďábelský plán MessengeruKde žijí příběhy. Začni objevovat