-V -am spus sa nu va parasiti camerele copiii!
-Dar domnule antrenor ,nu putem câștiga meciul fără antrenament !!
-Doamna!Ești cam obraznica!Eu te vedeam ca pe un copil inteligent si intelept !Se pare ca m-am înșelat !
-Dar ...dar,va rog lasati-ne sa ne antrenam !
-NU!!!!TRECI IN CAMERA TA Alexia!
-N-am putut sa -l conving Darren!In ziua meciului eu nu voi aparea Nu putem castiga!!
-Dar ...tu ești puternica Alexia !!!tu trebuie sa joci
-Imi pare rău Darren !eu nu voi apărea pe teren !Ma dau bătuta ,cum ar trebui sa faceți si voi ceilalti!Ar trebui sa intelegeti cu toții ca nu vom avea șanse sa câștigam !Daca nu înțelegeți sa știți ca eu am înțeles !Si nu accept sa văd cum ne vom face de rasul lumii!
-Oh nu!Am pierdut-o pe Alexia !ea era singura pe care ne bazam !
-Opriți -va cu totii!daca ea nu vrea sa apara in joc sa o lasati in pace !Eu sunt următorul important după jude ,mark
Alexia s -a dus in camera sa si a început sa plângă .
-Nu mai plânge scumpete !sunt sigur ca va câștiga raimon!ai încredere in mine !zise Gazelle
-ești sigur !
-Da sunt!nu te teme !Du-te pe teren si lupta !ajuta -i !sunt sigur ca au nevoie de ajutorul tău!jude e bolnav deci nu v-a juca !mark si Nellie nu vin ca-l caută pe David Evans !deci tu si Axel sunteți ultima lor speranta!
-Ai dreptate Bellatrix !am sa merg pe teren si am sa dau tot ce pot din mine!
-Asa te vrem !
CITEȘTI
poveștile de dragoste din Inazuma 11
DiversosAceste povesti or sa fie triste dar si fericite !! I hope u'll enjoy them ^^