Baiatul necunoscut

68 4 0
                                    

Dupa ce s-a terminat operația lui Jude ,Alexia s-a asezat lângă patul lui .
-A..Alexia ?
-Da scumpul meu ce este ?
-Ce e cu tine ?Pari speriata.
-UM nimic !spuse ea roșind
-Hai spune -mi stiu ca ascunzi ceva.
-Nu ascund nimic oprește -te !a spus ea plângând .
-Ok !Te rog nu mai plânge imi cer Scz !
-Nu-i nimic .
Dintr-o data o umbra neagră a apărut in spatele ei .
-Alexia ce e chestia ai din spatele tău !!
-Aaaaaaa!am o brățara albă ce strălucește pe mâna !nu o pot rupe !!!a spus Alexia plângând .
-Stai calma ,sunt aici cu tine !A spus Bellatrix .
-Hmm !uite-o pe fata aceea cu bratara !
-Las-o in pace!!!!
Destra a Lovit mingea si a produs ceata . A hipnotizat-o pe Alexia .Alexia a lesinat si Acesta a luat-o grabit In brate si a intrat cu ea in portal .
-ALEXIA !a strigat Jude cu lacrimi in ochi.
-Gata Jude ,nu Mai plange ,o vom gasi Sunt sigur .A spus Sakuma calm .
-Si daca nu o gasim ?
-Ba o vom gasi !Stai calm!A spus Joseph King .
Cei doi prieteni ai sai l-au imbratisat .
-Bine dragii mei prieteni !M-am calmat.
-Asta-I Jude al nostru !A spus Joseph King
-Bravo jude !sunt foarte fericit ca te -ai calmat !eu si Joe o vom cauta impreuna cu intreaga echipa ,Iar Tu ramai aici in patul tau,unde vei fi in siguranta .
-Bine baieti !Ma bazez pe voi!
Destra ii leagă mâinile Alexiei in lanțuri .Si deschide cârligul lantului si -l pune in partea cealaltă a lanțului unde era legată celia când a fost rapita!
-Draga mea soție !noi doi vom avea o nunta excelenta !am pregătit verighetele !daca nu accepți echipa ta v-a fi in pericol iar daca accepți ,echipa ta nu v-a avea nici o rana !e alegerea ta.
Alexia se gândește ca echipa sa v-a veni sa o salveze si aude o voce in mintea ei"Stiu sigur ca întreaga mea echipa v-a veni sa ma salveze ,Nu -i Răspunde la întrebare ,așteaptă momentul in care vor veni prietenii tai sa te salveze!"

poveștile de dragoste din Inazuma 11Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum