✕ 1 ✕

6.7K 216 26
                                    

Kitabın Adı: Can Dostum

Yazarı: W. Bruce Cameron

Kategorisi & Tarzı: Roman, daha da açmak gerekirse dostluk romanı

Yayınevi: Yabancı

Kitapta İlk Gözüme Çarpan Şey: Kapağında kocaman, şirin mi şirin bir Golden Retiever var.

Konusu: Şimdi arkadaşlar, bütün kitap bir köpeğin anlatımından yazılmış. Dünyaya ve olaylara köpeklerin baktığı şekilde bakıyorsunuz. Elimizde bir köpek var, ve bu köpek ölemiyor. Tam dört farklı yaşamı oluyor, üç kere ölüyor fakat sonra her seferinde başka bir cins köpek olarak tekrar diriliyor. İkinci sahip olduğu beden, bir Golden köpeği ve bir sahibi oluyor. İşte roman, sahibi olan çocuk (Ethan) ve köpeğimiz etrafında dönüyor. Ethan'ın hayatında bir şeyleri yoluna koyması için köpek ona yardım ediyor. (Tam dört farklı adı olduğundan ona köpek diyorum. Adları sırasıyla Toby, Bailey, Ellie ve Oyuncak Ayı oldu. Evet Oyuncak Ayı, çünkü son sahibi cidden çok salak bir ergen kızdı.)  Yani... Kitabı bitirdiğinizde şöyle oluyorsunuz; ''Hayatımı cidden çok boş şeyler yüzünden harcamışım. Küçücük bir köpek bile hayatın anlamını benden daha iyi biliyor''

Kendi Öz Değerlendirmem: Ben bir hayvansever olduğumdan bu kitap benim için cidden çok önemli bir yere sahip. Üç yıl önce D&R'da boş boş dolanırken Bestseller kısmında gördüm ve gördüğüm ilk saniyede ben bunu almalıyım dedim. Rafın önüne gelip uzunca bir süre incelemiş ve arkadan üçüncü sırada olanı alıp yere çökerek okumaya başlamıştım. Ailem yanıma gelip beni dürttüklerinde 27. sayfadaydım.

Ölmeden Önce Okumanız Gereken 25 KitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin