✕ 5 ✕

3.4K 158 23
                                    

Kitabın Adı: Trendeki Kız

Yazarı: Paula Hawkins

Kategorisi & Tarzı: Roman - polisiye / gizem

Yayınevi: İthaki

Kitapta İlk Gözüme Çarpan Şey: Kitabın çıkarılıp takılabilen bir dış kapağı vardı, üstelik dış kapağın rengi kırmızı olduğundan dikkatimi çekmişti.

Konusu: Kitapta aslında üç ana kız karakter var ama en çok Rachel adında, alkolik ve mutsuz bir kız üzerinde durulmuş. Rachel, hayattaki her şeyini teker teker kaybetmiş ve geriye kalan tek şeyi hayalleri olduğu için her gün bindiği Ahsbury - Euston 08.04 treninin camından önünden geçtiği evleri izliyor. Kafasından, bu evlerde yaşayan insanları kurguluyor, onlara kendi seçtikleri adları verip işlerini konuşmalarını kendi kafasında oluşturarak oyalanıyor. Sonra bir gün, favori evi olarak adlandırdığı evin sahiplerinden (kendi uydurduğu ad ile Jessie) kayboluyor. Ve Rachel monoton hayatından sıkıldığından, ya da kendini bir şeylerin parçası olmak zorunda hissettiğinden olayla ilgilenmeye başlıyor.

Kendi Öz Değerlendirmem: Bugüne kadar en sevdiğim kitap bu. Yani, her şeyiyle ruhuma en yakın hissettiğim kitap bu. Tüm 25 kitabın içinde en sevdiğim, en çok benimsediğim bu. Rachel'i öyle çok sevip bağrıma bastım, Anna'ya o kadar çok küfrettim ve Scoot'a o kadar çok acıdım ki... Tüm karakterlerin duygularını ayrı ayrı yaşayabildiğim tek kitap buydu. Kesinlikle, ama kesinlikle okuyun.

Ölmeden Önce Okumanız Gereken 25 KitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin