mini promo 1/2

157 4 0
                                    

Esu Meredit. Kaip ir kiekvienas turiu šeimą, gyvūną ir mėgstamą grupę. Manoji yra 5sos. Jie man atstoja draugus kurių.. na nelabai turiu. Ar išvis neturiu. Esu gana vieniša. Mama dirba ligoninėje tad su niekuom nebendrauju. Na turiu internete vieną geriausią draugę Zoe, ji gyvena New Yorke. Ha jai pasisekė, rytoj 5sos paskutinis turo koncertas ten.

***

KITA DIENA

Visą naktį negalėjau užmigti. Galvojau apie tą koncertą ir ką man parašė Zoe prieš einat "miegoti".

BAE ZOE ♥: labai labai labai prašau nepyk ant manęs už tai ką padariau. Dar prašau atvyk rytoj į koncertą su manimi. P.S. paieškok savo pašto dėžutę... ten yra DAUG keistų vokų.

Pažvelgiau į laikrodį esantį man iš karės ir išriedėjau iš lovos pamačiusi, kad jau 8 ir mama atsikels bet kurią minutę. Pagriebiau pilkšvą megztinį nuo kedės ir nudūmiau į apačią taisyti mamai pusryčių... Užkaitusi virdulį įsispyriau į šlepetes ir išbėgau į lauką patikrinti pašto dėžutės kaip ir Zoe rašė. Ten kaip nekeista radau daugybę laiškų. Trys atrodė labai įtartini, bet tik du buvo man. Įbėgau į virtuvę ir padėjau visu laiškus į pintinėlę išskyrus tuos tris. Mamai skirtą laišką padėjau prie verdančios kavos puodelio.

- Labas rytas saulute, kodėl tokia ankstyva?- iš laiptų pusės išgirdau mamos prikimusį balsą.

- Na žinai, pusryčiai ir šiaip. Pirmadieniais ateina paštas. Tad...- bemurmant paskutinius žodžius praplėšiau laiškus su sviestiniu peiliu. Paėmiau pirmą į rankas ir pradėjau skaityti.

- Ačiū širdelę.-atsisėdusi pradėjo siurbčioti kavą.

-AAAAAAAAH! MAMA!!- negaliu patikėti savo akimis. Negaliu patikėti Zoe. Ji taip dėl manęs pasielgė...-Mama... Zoe, ji.. ak, tu neisivaizduoji, ji man atsiuntė bilietą į 5sos koncertą ir pas ją į N.Y.C.- pasižiūrėjau į mamą su šuniuko akimis.

-Mieloji, tai labai šaunu. Džiaugiuosi dėl tavęs.- ji kalbėjo, lyg kažką slėptų nuo manęs. Ehh.. tos paslaptys.

- Pala, ar tai reiškia, kad tu sutinki mane išleisti savaitei pas Zoe?!- manau mano skruostais pradėjo riedėti ašaros. Negaliu patikėti. Myliu Zoe... niekada negalėsiu jai už tai atsidėkoti.

- Taip, žinoma. Tik nepamiršk, kad reikia į mokyklą.. na ir darbas.- padėjusi puodelį į kriauklę mama apkabino mane. Mes turim nedidelę problemą su pinigais. Bet aš šiemet dirbu su gyvūnais tad manau viskas turėtų išsispręsti.

- Ačiū tau. Naaaaa... gerai bėgau rengtis ir krautis daiktus.- pabučiavau jai į skruostą ir užbėgusi į kambarį puoliau ieškoti ką gražaus turiu savo spintoje.


***++***

Votinkit ir komentuokit ♥

- Helovino šventės savaitę, laukit siurprizų ;)



WAKE UP || M.C.Where stories live. Discover now