Noapte în doi

73 2 8
                                    

~Cel din poză este Kaname~


*Yumi

Sunt puțin emoționată. E prima oară când ies cu cineva, înafară de părinții mei. Însă am încredere în Satoshi. Nu cred că e un pervers sau ceva de genul. 

Ne-am plimbat puțin și am ajuns la o cafenea drăguță. Mesele erau așezate lângă geam și scaunele erau niște ceșcuțe mari albe, cu perne roșii. Mesele erau niște tablete de ciocolată, și chelnerițele erau îmbrăcate în niște rochițe gri, cu șorțulețe roz, și pe cap aveau o mică brioșă. După ce am băut câte o cafea și am mâncat o prăjitură, Satoshi m-a condus acasă, dar nu înainte să plătească.

*Kaname 

Inima îmi bate atât de tare. Nu pot sa cred că fetița asta mă face să simt așa ceva. Face lucruri obscene fără să-și dea seama. Când vedea ceva ce îi plăcea, mă lua de mână, iar când dorea să mă lovească pentru a-mi atrage atenția, mai atingea și locuri care nu ar trebui atinse. Gândindu-mă la toate cele întâmplate, m-am trezit cu o erecție chiar în fața apartamentului. Mai bine spus a apartamentelor. Fratele meu a cumpărat toate apartamentele de la ultimul etaj al unui bloc rezidențial, unindu-le. Când dau să bag cheia în broasca ușii, aceasta se deschide și fratele meu mă întâmpină.

-Văd ca te simți bine, spune el îndreptându-și privirea spre organul meu erect.

-Asta nu te privește.

-Ba mă privește. Până la urma mi-ai furat prada. Și ști că nu-mi place să-mi împart "lucrurile" . Ar trebui să te pedepsesc? De fapt de ce mai întreb... este clar că trebuie să o fac, trebuie doar să găsesc o metoda eficientă pentru a te învăța să nu te mai atingi de ce îmi aparține, spune el apropiindu-se amenințător de mine, ochii înroșindu-i-se de furie.Mă sperie puțin dar ce poate să îmi facă? Deja mi-a făcut cam tot ce îmi putea face. Și nu mă pot împotrivi. El este primul fiu, deci el îi va lua locul tatălui nostru, Lucifer.

-Ți-am furat prada? De ce te enervezi așa? E doar o pradă, orice târfă e bună, doar omoar-o și fute-o. Ce treabă ai cu Yumi? Nu trebuia să zic asta, dar nu îl pot lăsa să o omoare și pe ea. Doar du-te pe stradă și omoară primul om pe care îl găsești. Oricine e bun.

-Așa deci, oricine e bun, spune el luându-mă în brațe și ducându-mă în dormitorul lui. Nu cred că se va întâmpla ceva prea drăguț.

-Hei, lasă-mă jos! Nu am chef de așa ceva! Nu cu tine.

-Dar eu am, doar oricine e bun, nu-i așa?

La naiba!, nu trebuia să zic aia, a folosit-o împotriva mea. Știam deja urma să aibă loc. M-a trântit pe patul lui, și mi-a aruncat o privire ucigătoare, dându-mi de înțeles că ar fi bine să nu mă împotrivesc. Nu avea rost oricum, nu e prima oară când mă violează. Prima mea experiență sexuală a avut loc când ne-am mutat în acest apartament. Aveam numai 12 ani. El avea 15. Era nervos că tatăl nostru ne-a alungat, așa că s-a răzbunat pe mine. S-a așezat peste mine, poziționându-și genunchiul lângă penisul meu, începând să-l tachineze. Mi-a ridicat brațele deasupra capului, iar apoi și-a trecut mâinile de-a lungul corpului meu, dându-mi fiori când a ajuns în acea zonă sensibilă. Mi-a luat capul între palmele sale mari și a început să mă sărute pe frunte, coborând de-a lungul lobului urechii, iar mai apoi îndreptându-și buzele fierbinți spre gâtul meu. După ce m-a sărutat pe gât până la nivelul claviculei, și-a marcat "proprietatea" prin câteva mușcături, iar mai apoi mi-a cuprins buzele într-un sărut lacom și egoist, mușcându-mi buza, în speranța de a-i face loc limbii sale printre dinții mei. După ce nu am mai putut rezista durerii, i-am permis să ne unim saliva, întrerupând sărutul doar pentru a lua câte o gură de aer. După ce s-a plictisit de dulceața buzelor mele, a coborât sărutul către abdomen, până la atingerea punctului sensibil. Eram în extaz. Mă făcea să mă simt atât de bine, încât nu-mi păsa că suntem amândoi băieți, ce să mai zic de frați. Mi-a gustat abdomenul timp de vreo două minute amăgindu-mă degeaba, apoi nemilos și-a îndreptat buzele către sfârurcurile mele, răsfățându-le pe amândouă, pe rând. Deja dădusem frâu liber gemetelor, care inundau camera, făcând atmosfera mult mai excitantă. După ce s-a plictisit să mă mai răsfețe pe mine, mi-a depărtat picioarele, croindu-și cale către locul meu strâmt. A scos o sticluță de lubrifiant din noptieră, a aplicat puțina pe mâna lui, apoi și-a introdus pe rând câte un deget, apoi două iar în cele din urmă și pe al treilea, cu intenția de a mă face să simt mai puțină durere, dar la cât eram deja de excitat, acele degete jucăușe m-au făcut să îmi dau drumul. Însă acum trebuia să îi permit și lui să simtă plăcere. Și-a introdus penisul gigantic în gaura mea strâmtă, la început înaintând încet către locul care îmi oferea plăcere. După ce a considerat că este de ajuns cu "mersul încet", a mărit ritmul, devenind de-a dreptul brutal. La început m-a durut puțin, dar după aceea mă simțeam al naibii de bine. Voiam ca acel moment să dureze pentru totdeauna. Gemetele îmi părăseau gura tot mai des, însă în scurt timp ne-am dat drumul amândoi, căzând extenuați.

-Ei, ți-a plăcut, nu-i așa? Dacă mai ai nevoie de mine spune-mi oricând,  nu trebuie să te atingi de ceea ce-mi aparține. Asta doar mă va enerva, spune el strângându-mă la pieptul lui, în scurt timp adormind amândoi. 


Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 21, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Iubind un demon [18+]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum