Şaphane bir kitaba denk geldim! Çocuğumun Annesi Olur Musun?
Başladım bırakamıyorum!! Ee o halde bu şap şahane kitap gibi şap şahane olan yazarı B_Batur 'u yakaladık! Çook güzel de bir röportaj yaptık:
1.Öncelikle röportajımı kabul ederek bizi çok sevindirdin.
Ne mutlu bana, teklifinize ben de çok sevindim.
2.Bize Burcu Batur u anlat dersek ne dersin?
Burcu Batur, dışarıda gördüğünde, fazla soğuk deyip yanına yaklaşmayı tercih dahi etmeyeceğin , lise üçüncü sınıfta okuyan bir genç kız.
İnsanlar tarafından genellikle fazla soğuk olduğum söylenir, tam bir buz kütlesi yani. Öyle miyim, bilmiyorum. Belki biraz evet, belki biraz hayır. İnsanlara karşı hep bir mesafem vardır, kendi babama bile. Doğru ya da yanlış ama bu benim karakterim. Sıcak kanlı değilim. Yakın arkadaşlarımla çok yakınım, uzak arkadaşlarıma ise fazlasıyla uzak. Wattpadi en çok bu yüzden seviyorum, tanımadığım insanlar ile saatler boyu konuşup, dertleşebiliyorum. Ve tanımadığım bir insan ile karşılıklı kurduğum diyaloglar bana fazlasıyla iyi geliyor. Yakın akrabalarına dahi siz diye hitap ederken, okuyucularıma karşı gereğinden fazla bir yakınlık duyuyorum . Benden yaşlarca büyük ya da yaslarca küçük insanlarla saatlerimi geçirebiliyorum. Bunun dışında fazla güvenilir bir insanım. Çok çalışkan biri olsam da olmasam da , azimliyim. Anaç olmadığım ise kesin. Böyle işte.:)
3.Seni yazı yazmaya iten bir olay yada bir kişi oldu mu?
Ara sıra hikaye yazdığım oluyordu elbet. Ya da kendimce yazmaya değer gördüğüm konular hakkında, pek çok dememe yazmışımdır bu güne kadar. Ama bu kadar uzun bir yazı hiç yazmamıştım, yazacağımı da hiç tahmin etmezdim. Biraz üşengeçimdir de.:( Daha sonra, sınıfta ön sıramda oturan bir arkadaşın, tabletten gözünü kaldırmadığını fark ettim, açık olan tek sayfa ise wattpad idi. Yani bu siteyin ondan öğrendim ve onun sayesinde kaydolup, wattpad bağımlısı haline geldim. Kayıt olduğum ilk gün, ilk bölümü yazdım ve yanlışlıkla paylaştım, devam ederim gibi bir düşüncem yoktu daha doğrusu ama yazdıkça geliştim. Hikayeler üzerinden oluşturduğu karakterler benim arkadaşım oldu. Boş bulduğum her anımda, tenefüslerde, öğle aralarında, boş derslerde, hep onlara koştum. Yazdıkça hem geliştim, hem de mutlu olduğumu hissetmeye başladım. Ama şimdi olsa onlarca kitap okur, onlarca yazı yazar, sonra yayınlamaya başlardım.
4.Çocuğumun annesi Olur Musun çok pat diye söylenmeyecek bir cümle:) Nasıl karar verdin bu isme?
Hikaye aslında tam anlamıyla bu soru cümlesi ile başlıyor. Kurgunun temeli, bu soru cümlesi. Yolları çok farklı olan iki insanı, ortak bir noktada buluşturan, aslında tam da bu soru, bu yüzden de hikayenin isminin de bu soru cümlesi olmasına karar verdim.
5.Çocuğumun Annesi Olur Musun 'dan bahsedebilir misin biraz? Bilenler bilmeyenlere anlatsın hesabı :)
Hikayemizin iki temel karakteri var. Birincisi, Hakan Demir, ikincisi ise Ahsen Kaya. Hakan, yurt dışında tamamlar üniversite hayatını ancak tam da diplomasını aldığı gün babası kalp krizi geçirir ve vefat eder. Hakan hayalleri olan başarılı bir erkek, yapması gereken yüksek lisansı ve tam da ülkesinde öğrenmek istediği diller var ama bu ani ölümün ardından, genç adam Türkiye 'ye geri döner ve babasından geriye kalan şirkete ve de babasına deli gibi aşık annesine sahip çıkar. Ancak aradan aylar geçtikten sonra, yaşlı kadın , haya arkadaşının gidişinden doğan üzüntüden dolayı, biricik oğlunun gözleri önünde günden güne erimeye başlar ve çok gitmeden de ölür. Artık karşımızda kimsesiz bir adam vardır. Hakan , sahip olduğu her şeyi kaybetmiştir, sadece Aslı ve Ali kalmıştır hayatında.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Yazarlarıyla Röportaj
No FicciónBurada çok severek okuduğumuz hepimizin tanıdığı wattpad yazarlarına yer vereceğim.