"Yıl olmuş 2015 hâlâ töre! Yemişim töresini!" vb.ifadeleri siz de kullanıyor günümüz doğusunu görmek istiyorsanız buyurun EsraaEroll 'un yazdığı TÖREymiş' e bekleriz :)
Biz çok keyif aldık bu röportajdan :
1. Bunca aksilikten sonra hâlâ röportajımızı kabul ettiğin için teşekkür ederim.
Ben de teşekkür ederim.
2. Kimdir bu Esra Erol? Paravanı değil kalemi açan tabii ;)
:) haha iyiymiş. Zaten ÇOĞU kişi fake hesap sanıyor. Esra 22 yaşımda Mardinli biri. :) deli dolu özgürlüğüne düşkün bir yay kadını. Arap kökenliyim.
Geçen yıl İstanbul aydın üniversitesi . Sağlık hmyo mezun oldum. Şimdide sosyoloji okuyorum.
Koyu hatta çok koyu Galatasaraylıyım. :)
3.Töreymiş den bahsedebilir misin?
TÖREymiş töreleri aşmış bir ağa kızı ve yaşadığı berdeli anlatıyor.
4. Töreymiş i yazmak aklına nasıl geldi? Mardinli biri olmanın büyük avantajı da vardır tabii yazarken değil mi?
Okuduğum töre hikayeleri ve izlediğim Doğu dizileri sebebi ile başladım. Hiçbiri değişen Doğuyu anlatmıyordu ve bu ön yargılara bir taş daha ekletiyordu.
5. Töreymiş de bir karakter olma hakkı verilse acaba kimi seçerdin? Niçin?
Karakter olsam Miraç'ın sevgilisi olurdum. :) öyle biri Tarafından sevilmek özel hissettireceği için.
6. Kitabın basılmasını hatta bir seriye dönüşmesini ister misin?
Basılmasını isterim tabi. Seri ise okuyuculara bağlı. Merak edilirse yazılır tabi :)
7. Filmi çekilecek olsa kimlerin rol almasını isterdin?
Miray 'ı Birce Akalay oynayabilir ama Bedirhan'a birini yakıştırmıyorum. Hikayede ki herkese bir oyuncu buldum ama onların hepsini bir dizi de toplamak imkansız ;)
8.Gelecek bölümde sevinecek miyiz ? Yoksa üzülecek miyiz? (Belki de minik bir spoiler isteğidir bu sorumuz)
Artık sevineceğimiz bölümleri okuyacağız. Yakın zaman da Miray'ın annesi kim anlaşılacak. Al sana spoi :)
9.Aldığın ilk yorumu hatırlıyor musun?
Unutur muyum ? Çok duygulanmıştım. Hamile bir okuyucuyum yeni bölüm için sabırsızlanıyordu.
10.Yazmaya yeni başlayanlara tavsiyelerin nedir?
Okuyucuya göre şekillenmesinler ve bol bol Sözlük çalışsınlar. Bir de bölümler birikmeden yayımlanmasınlar. Okuyucular sıkıştırıyor sonra :)
11.Son olarak okurlarına söylemek istediğin bir şey var mı?
Doğu yaşanılası bir yer. Benim hikayem de dahi eski zamanlardan bahsediliyor. Bence gelip görmeli ve taşın dile geldiği bu coğrafyaya aşık olmalılar.
Ah nasıl da Mardin'in tarihi sokaklarında dolaşasım geldi be Esra! :)
12. Röportaj için çok teşekkür ederiz. Umarım sen de bizim gibi keyif almışsındır.
Ne demek zevkti. :) Bu arada merak edenler Ülkü , Devrim ve Nevroz'un hikayesi olan Aşk Darbesi yayınlandı.
Aşkın Darbesi'ne de bayıla bayıla bakılacak! Başından kalkılamayacak desenize :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Yazarlarıyla Röportaj
No FicciónBurada çok severek okuduğumuz hepimizin tanıdığı wattpad yazarlarına yer vereceğim.