Bugün şok geçirmemek elde değil çünkü amcam dracula babamı kral yaptı ve ben bu akşam taç giyme tör3nin den sonra gidiyorum annem ve bana süper bir taç giydirdiler sonrda şatoya gittik ve bummmm tahmin edin noldu hhahahahaha offff bavulumu topladim ve herkesle vedalaştım yola cıktım canım sıkkındı pembe saçlrımı tararken tâcımı başımdan alıp "ŞİMDİ SCARRYFUEL'DE OLMAK VARDI..." diye iç çektim ama o günün gün doğumu olduğunu unuttum arabadan inince uşak adımı söyledi "dıdiriritditiiiiii VAMPIRLER PRENSESI PRENSES ISABELUNA" birden alkiş tufanı tutuldum öğretmen "şimdi tüm vampirler yarasa olup üste çıksın diyeceğim ama derhal vampirler özelliklede prenses hızla içeei koşsun ve pencereleri perdeleri kapatsın" dedi deliler gibi koştuk öğretmenimizin dediğini yaptık sonra yataklarımıza geçtik yanıma oturan kurt kız'a neden bunları yaptığımızı sorarak perdeyi açtım odadaki tek vampir bendim kurt kız "hayır sakın aç..." sanırım cevabı almıştım gündoğmuş ve güneş bana sıcacık bir gülümseme yollamıştı sorun şu ki güneşte durmama rağmen yanmıyor ve taşlaşmıyordum ellerikj oynattım birkaç çılgın hareket yaptım ama hayır taşlaşip yanmak bir kenara dursun en ufak acıma bile yoktu kurtkız wolfieclowd(volfiklovd) ve frankilue(frankilue)(frankeistine nin soyundan ancak çok zeki ve elektrikli)yanıma koştular frankilue tacımı başımdan aldı yok hayır hiçbirşey olmuyordu yoksa bende o hain küçük amcam gibi insanmıydım? Amcamın sırrı asla çözülemedi ama ben yanmak hariç tüm vampirsel işlevleri yapıyordum dayanamadım ve ikisinede sarılarak "ayyy bu muhteşem değil mi?" Dedim o anda wolfieclowd bana sarıldı ve üçümüz gökyüzüne bakakaldık derken odaya ögretmenimiz geldi ve bir çığlık koprdı beni kenara çekti ve "sen nezamandan beri pencereye bakiyorsun" dedi "yarım saattir ve tek yanma bile yok!"
-iyi bakalım ama yeni iki öğrenci var adları ıcesnowlew(ayssnovli) o yetinin kızı ve de opera hayaletlerinin kuzeni melodicouldaweer (melodikoldaver) gelecek tmm mı o yüzden pencereyi kapat
-iyi de onlar güneşe yanmazki
-dediğimi yapın prenses bende bir vampir olarak sadece kapıdan bakabiliyorum size lütfen
-hayyyy tmm cıkarmısın odadan prenses olarak ilk emrimi veriyorum sana
-tamam öyle olsun majesteleri
-sağol
Kapi kapanınca iceride öyle birngülme krizi yaşandıki sormayın anlatılmaz yaşanır
Derken o iki ögrenci geldi ,icesnowlee ye snowli wolficlowd a wolfie frankilue ya franki melodicouldawer e da melodi diyorduk beni sormayın gene adım isabeluna...Sevgilerle PRENSES ISABELUNA ❤❤
20 EYLÜL 2015 PAZAR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pembe saçlı vampir'in günlüğü
ChickLitMERHABA BEN ISABELUNA NIGHTSHADOW ARKADAŞLARIM BAZEN ISABEL BAZEN LUNA BAZEN DE TAM ISMIMI ISABELUNA YI SOYLUYORLAR AMA BU YAZ BENI HEM UZEN HEMDE YILDIZIMI PARLATAN BIRSEY OLDU AILEM BENI YATILI TRANSILVANYA YATILI OKULUNA GÖNDERDI VE ORDA BIR SUR...