adima alinan DEV karar

105 10 0
                                    

Neydim ben 1600 yaşında olan ve liseye başlayacak bir vampir mi yoksa 100 yaşını bile doldurmamış bir bebek mi ne hakla benim adıma karar alabiliyorlar? BU ÇOK SAÇMA VE ALAKASIZ birkere bile bana sormadılar tercihin nedir diye benim hayallerim ve puanım blueyork taki Özel ghostrost koleji'ne tutuyordu. Ayrıca Scaryfuell koleji de yine bizim gibi kont ve kontes çocukları için di draculanin kral olmasına ençok yardım eden kişi olarak babam şovalye kont ilan edilmişti bundan önce vampirlerin baş kenti olan transilvanya da en kötü kral olan unzaptin 100 yilda yani yılda bir kez olan gündoğumu nda yemege davet etti o aptal kralin bundan haberi yoktu ve babam öne atılarak şapşal kralı öne itti ve pufff kral yanmaya başladı sonunda taşlaştı ve kont dracula da üfledi bunun üzerine en iyi dostlar olan dracula ve babam kont pardon sir. Kont markuzberket draculi nin kızi olarak SCARYFUELL koleji'ne en iyi arkadaşım prenses elizabbahtie gibi soylular gidiyor kral dracula çok ısrar etti ama babamin ağzınfan hayır çıktığı zaman dönüşü olmaz babama en azından yarim dönem gidiyim beğenirsem kaliyim dedim ve buna razı oldu bir tek. Planim belli alt yapım da var kraliçe draculara ve kral dracula önünde yemin ettik. Kağıt imzalayıp kutsal andlaşma odasında baş köşeye koyduk artık dönüşü yok!

SEVGİLERLE...
İSABELUNA DRACULİ ❤
19 EYLÜL 2015 CUMARTESİ

pembe saçlı vampir'in günlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin