Doktoři

366 24 3
                                    

PS: omlouvám se za mojí dlouhou přestávku.

Přijde pacient k lékaři.
"Pane doktore, mě všichni ignorují !"
" Další prosím."

Z pitevní zprávy : Zemřel na následky pitvy.

K doktorovi přijde chlap a doktor se ho na jméno. "P-p-p-p-e-t-t-r-r P-o-k-k-o-r-r-n-ý." " Promiňte, vy máte problémy s koktáním ?" Ne, to otec a matikář byl idiot."

Běží pacientka po nemocnici, hledá svého doktora a křičí "Pane doktore, Pane doktore !" Když doktor přijde, pacientka mlčí, doktor vidí, že pacientka neví, jak ho má oslovit, tak povídá " Moje jméno je tu všude napsané." " Dobře Pane exite..."

Lékař se probudí po těžké operací,přijde k němu doktor a povídá :
Mám pro vás dvě špatné zprávy : "Zbývá vám už jen 24 hodin života" "a ta druhá" ptá se pacient. " Včera jsem vám to zapomněl říct."

Doktor jde hrát karty s ostatními doktory a manželce řekne, že jde operovat. Manželka se ho ptá " Je to závažný případ ?" " No, už jsou u toho čtyři doktoři. "

" Kolego, já vám tak jednou operuji, operuji, a najednou já pitvám, já pitvám !"

" Pane doktore, já si touto dobou nic nepamatuji."
" A kdy jste na to přišel ?"
" A na co ?"

" Pane doktore, myslím, že potřebuji brýle."
" No, to vidím, tohle je totiž stánek s hranolkama !"

"Pane doktore, kdy umřu ?" 10, 9, 8, 7...

Prosím napište mi do komentáře, jestli mám pokračovat a jaké chcete další vtipy.:-)





Kniha vtipůKde žijí příběhy. Začni objevovat