Začátek

852 57 4
                                    

Nejdříve bych vás chtěla upozornit, že nevím, jak moc budu stíhat, ale každý týden se budu snažit přidat nejméně 2 vtipy.
Zvířata
Plave kapr v medu a říká : Týjo, to je hustý.

Prasátka, prasátka, proč pláčete ?
Protože nám říkali, že je naše maminka svině !

Zvířátka se v lese domlouvají, že pojedou na výlet a vlk říká : vyrazíme zítra brzo ráno.
Žába to po něm zopakuje.
Vlk pokračuje : Vezměte si s sebou pláštěnku, svačinu a pití.
Žába to zase po něm zopakuje.
To už se vlk naštve a říká : A ta zelená obluda nepojede a žába na to : Chudák krokodýl a on se tak těšil.

Chodí kuře po chodníku s cigaretu v zobáku a kohout mu řekne : Okamžitě to výhod, nebo to řeknu máme a kuře odpoví : řekni si to komu chceš, já jsem z umělé líhne.

Říká žába žábě : Mně je špatně.
Druhá žába na to : No jo jsi jaksi zelená.

Jak nejlíp zabijete pštrosa ?
Vyplašte ho na chodníku.

Sedmou si 2 sloni na plot, jaký je čas ?
Čas vyměnit plot.

Radí se bača s manželkou : Ten beran je jaksi smutnej, nemám ho podříznout ?
Manželka na to : No, když myslíš, že ho to dozvěděli.

Vyplaví moře na břeh zlatou rybku, okolo jde dědeček a rybka na něj zvolá : Když mě vrátíš zpět, splním ti 3 přání.
Dědeček kopne do rybky a povídá : Co mi je po tobě, já jsem kouzelný dědeček.

Ptá se 1 kapr jiného kapra : Věříš na život po Vánocích ?

Kniha vtipůKde žijí příběhy. Začni objevovat