Ahoj, chtěla bych vám všem oznámit ŽE ŽIJU ! a po dlouhé době pokračují s psaním.
Přijde ředitel do třídy, půlka dětí se směje a půlka pláče. Ředitel se ptá co se děje. Děti : ,,Paní učitelka vypadla z okna !"
,,Proč sis nalepil do domácího sešitu mojí fotku ?" ptá se otec.
P.uč. chtěla znát toho chytráka, co mi pomáhá s úkoly.Víš, co je to škola ?
Ústav, kde za minimální dobu maximálně zblbneš.Před školáci jsou ti, co nechodí do školy, ale pouze před školu.
Ptá se maminka Mařenky : ,,Tak co, jak se ti líbil první den ve škole ? Mařenka :,,Co, první ? To tam budu muset jít ještě jednou ?
Víte, jaký je rozdíl mezi rohlíkem a školou ?
Rohlík je potrava a škola je otrava.Ptá se učitelka žáka : ,,Kde leží Trója ?"
Žák : ,,Mezi Dvójou a Čtýřou.Martínek se ptá učitelky : ,,Můžu si skočit na záchod ?"
P.uč. : ,,Klidně, jestli tam doskočíš.Věštkyně : ,,Vy nikdy nebudete vědět, co je to nemoc."
,,Tak to jste mě nepotěšila, já už tři roky studují medicínu.",,Tati a kde se vzali lidé ?"
,,Od Adama a Evy."
,,P.uč. říkal, že se vyvinuli z opic.
,,Copak je vyloučené, aby se tak jmenovaly opice ?!"Takže na závěr bych ještě chtěla dodat, aby jste mi napsali do komentáře, jaké vtipy máte rádi. A podívejte se na moji novou knihu Poskední čarodějka.
Bye Darlings :-3
ČTEŠ
Kniha vtipů
RandomDo téhle knihy jsem se rozhodla napsat svoje nejoblíbenější vtipy, doufám, že se vám budou líbit. :-) Prostě legrace, vtípky a humor.:-P V každé kapitole 5-10 vtipů