Prolog

274 6 0
                                    

Det är jag som är Sara Lindström. Jag är 16 år och har långt blont hår. Jag har kristall blåa ögon och mitt favorit band är The Fooo Conspiracy. Min pojkvän heter Simon och är helt underbar. Jag bor i Värmdö. Nu kommer alla bara: NÄMEN du bor ju där FELIX SANDMAN bor!!
Jo det gör jag. Och det är inte roligt kan man ju säga. Jag bor mittemot Felix. Men ändå känner vi inte varandra.
Tänk er att se den man är förälskad i. Älska någon annan. Det positiva att bo mittemot Felix är att vi träffas ganska ofta. Bara att han bara ser mig som ett fan. Vi går på samma skola och så. Men han har inte märkt av mig där. Jag har en lillebror och en mamma och pappa, självklart. Jag bor inte i VÄRLDENS lyxigaste hus men lyxigt är det. Och nu kommer alla hata mig för att jag skryter MEN. Våran familj är rik. Jag har en hund som heter Lipton och en fisk som heter Lakrits. Har jag sagt att jag har en pojkvän? Simon! Simon björk. Nu kommer alla undra om vi har gjort det. Asså .. Grejen. Och .. Ja, det kanske vi har.
Jag tror jag har berättat ganska mycket ... NÄ jag kom på en grej. Jag har två bästisar i skolan. Och.. Ena är Felix sandmans flickvän. Hon heter Lovisa och är helt okej.. Gissar jag på. Annars skulle vi inte vara bästisar? Eller? Den andra heter Lisa. Ja. Nu har jag nog berättat allt. Hoppas ni kommer följa hela mitt liv i denna boken!

Kapitel 1 kommer nog senare ikväll eller .. Nu om jag känner för det!

5th ElementDonde viven las historias. Descúbrelo ahora